Khamis, 21 Oktober 2010

sesekali blaja rasa susah...

seminggu ni memang kalut je. walopon masih ada kesempatan untuk waktu berborak dan bertukar pandangan, tapi banyak menda yang nak kena buat segera. rasa kekadang idop ni simple je dan kalu ikut arus rasanya tak le terlalu kompleks. tapi hakikatnya, sepanjang berjalan tu, tentu banyak simpang dan banyak lambaian yang membuatkan ati tertarik untuk singgah dan melilau-lilau jap. ni le yang menyebabkan perjalanan idop menjadi rumit. tu blom dikira dengan tersesat haluan atau tersandung di tengah jalan.

semalam tah apa punya huru-hara, maklumat penting bule miss tengah jalan... nak cari sapa punya keja, nak cari balik salah sapa, nak cari balik hilang kat mana-mana - sebenonya membuang masa sedangkan waktu yang ada sangat singkat. jalan terbaekkk, buat semula! dah siap, nak cari orang yang patut anto pulak takde... aku dah mula pikir macam nasib keta beteri weak tengah jalan dulu - rasa nak mengalah sebab macam nak kalah - cuba dulu, mana tau hek? heeeh! sudahnya aku setat moto dan... jadik PAP (pegawai @ Pembantu Am Pejabat) anta sendirik...

eleh... tak ilang biso ula menyuso aka yo dak? lagipon kita tau kompom sampai kat tangan oghang yang nakkan maklumat tu...

video

21 orang adijauhari:

Werdah berkata...

Salam.

Alhamdulillah.. siap jugalah ya dan sampai ke tangan yang sepatutnya. Betullah peribahasa tu.

Aanas berkata...

wahh, chaiyok chaiyok..
tabik spring .. toinkkkk....

itu nama orang yang merendah diri walaupun diri tu tak rendah.. toinkkkk sekali lagik..

endiem berkata...

yang penting kerja jalan... ralit koi nengok kartun te...

relevan berkata...

Sesekali belajar rasa susah tentu banyak kesedaran..

akuanakpahang berkata...

Sesekali kena turun padang juge baru kemas :)

zulkbo berkata...

salam..
sesekali memang kena belajar susah baru kita jadi orang kata mak koi..he he

Nida berkata...

Tu ler hidup.. tak lepas dari masalah.. kalau sesat jalan jgn segan2 bertanya.. barulah boleh balik ke pangkal jalan :)

Abd Razak berkata...

Salam...

Hebat kalau mahu belajar susah...

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Puas hati bila buat sendiri..

Cikgu Jang .. berkata...

bukan senang nak senang...

noorlara berkata...

Kekadang ada harinya apa dibuat serba tak kena. Apapun dalam perkara yg penting lebih baik urusin sendiri walaupun kita terpaksa melakukan tugas orang lain, asal selamat dan jamin beres

anyss berkata...

Salam,
Apa salahnya sesekali je susah...selebihnya tu lebih banyak senang kan.

Susah yang sesekali itu akan mengingatkan kita untuk pandang rumput di kaki walaupun selalunya sangat suka tengok bintang di langit ;)

Lana~Bulu berkata...

Kekadang tu rasa puas hati bila boleh buat sendiri ..lebih2 lagi bila dah urgent !..kan

sahromnasrudin berkata...

salam...yeah..sesekali jadi la pion..seronok..saya pernah jadi pion masa kat kl dulu..natijahnya, jalan kl semua saya hafal hahahaha

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

kala x merasa susoh kita kurang hargai nikmat hidup senang...

deena farhana berkata...

susahle kalo idup nak rasa senang aje..sesekali susah, seronok! hehe

NICK IRFAN berkata...

seronok tgk video tu.... hehe kretif...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

aku susah hati dikala senang bila memikirkan susah

Zezebel berkata...

Salam.

Lagi baik buat sendiri time urgent macam tu, puas hati.
tak de rasa nak salahkan sesiapa...di belakang hari..hehe

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

heh, dek kerana dah biasa idop susah dan besa buat keja berat, takde le masalah ngat bagi koi.

apa pon kita saling memerlukan sama ada bos atau anak buah... sorang takkan bule buat semua, cuma dalam keadaan tertentu terpaksa juga kita kena buat sendiri...

heh, asal kita bersedia untuk tak merasa terlalu hebat nanti kita akan dapat belajar bagaimana rasanya diri kalu tak hebat.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam
mukin pakmalau sesat semasa berkajang tu yang tak update..sorry