Ahad, 24 Oktober 2010

kajang pak malau...

teringat lagu yang dinyanyikan oleh nordin ahmad dalam crita sri mersing

tuai padi antara nampak,
esok jangan layu-layuan;
intai kami antara nampak,
esok jangan rindu-rinduan.

emmm... selepas berhempas pulas, malam ni nak jalan jauh. seblom nak g rasa banyak ngat cabarannya. alhamdulillah nampaknya bole setel semuanya... cuma kesulitan yang dilalui sedikit mengganggu emosi. tinggal doa dan tawakkal je yang ada lagi, harap selepas ni tiada lagi masalah

kepada rakan-rakan maya, jika ada kesempatan, insyaallah bule le kita bertemu lagi kat blog ni... andai takde, tapi masih ada umur panjang insyaallah lepas dua minggu sok barangkali kita bule bersilaturrahim kembali. so mungkin dalam tempoh tu, koi tak aktif untuk berziarah ke mana-mana blog kengkawan.

balik nanti insyaallah bule le kita kongsi pengalaman...

31 orang adijauhari:

NICK IRFAN berkata...

encik cemomoi nk kemana plak ni???? ape2pun jgn lupa update nnt....

Abd Razak berkata...

Salam...

Semoga Allah permudahkan segala-galanya...

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

nak p Mekah ker Tuan?
Semoga selamat dan dilindungi ALLAH selalu la yek..

akuanakpahang berkata...

Salam Sahabat.
Semoga perjalanan diberkati
balik esok boleh kongsi citer :)

Jejaka Desa berkata...

Nok ke mane ter weh...

Lana~Bulu berkata...

Selamat pi dan selamat kembali cemomoi...
jgn sampai rindu2an..hee

Werdah berkata...

Salam.

Semoga dipermudahkan segala urusan.. InsyaAllah jumpa lagi..

Fello Ariza berkata...

cemomoi; nk g mane?.. jgn lupe bwak buah tangan..hehe

Cikgu Jang .. berkata...

selamat pegi dan kembali....

maCy berkata...

nak kemana ni?
semoga semuanya baik2 sahaja~

endiem berkata...

selamat berlayar, semoga selamat sampai kedistinasi dan selamat kembali.

sahromnasrudin berkata...

salam..sy doakan sdra sentiasa dirahmati Allah SWT

NICK IRFAN berkata...

ape2pun gudluck! :)

Mohamad berkata...

Salam cemomoi,
Semoga Allah permudahkan semua urusan dan perjalanan tuan. Selamat berangkat dan selamat kembali disamping pengalaman baru...

wassalam..

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Salam Cemomoi.

Semoga bertemu semula nanti..

relevan berkata...

Salam..Utamakan yang lebih utama dahulu..

Aanas berkata...

Salam tuan cemomoi,

semoga dipermudahkan segala urusan.. relak ar, sikit jer cubaan tuh.. :)

mahira oya berkata...

semoga segalanya dipermudahkan dan diredhai Allah..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

kajang damak tak sapa tau
kajag deli juga tak sapa nampak

Nida berkata...

Salam tuan Cemomoi..
take your time... selesaikan apa yang wajib dahulu, kami rakan2 maya sentiasa mendoakan agar segalanya berjalan lancar..Insya Allah

intanrh berkata...

salam, selamat pegi dan kembali.

Zezebel berkata...

Nak pergi haji ke?
Semoga tuhan permudahkan perjalanan cemomoi. jangan nakal-nakal kat sana tau. Hehehehe....

Amri Rani berkata...

semoga dapat MABRUR.....amin..

shameel Iskandar berkata...

Cemomoi ke mana ni. Tunaikn haji ke. Apapun moga dalam rahmnat dan redha Allah sentiasa

azieazah berkata...

Selamat berangkat Kanda,
Dinda menanti dengan setia..

cewahhhh!

hehehehehehe

ummu berkata...

Salam Bro
"tinggal doa dan tawakkal je yang ada lagi, harap selepas ni tiada lagi masalah"

amin,amin Ya allah

zulkbo berkata...

salam..
ermmm..selamat pergi
dan selamat kembali
didoakan oleh koi..

piewahid berkata...

semoga dipermudahkan segala urusan wahai sahabat...

Amri Rani berkata...

Alhamdulillah...

selamat kembali Tn Haji..
mesti byk citer kan...???

Zezebel berkata...

Hahahahaha....
Ingatkan saya sorang jer yang ingat cemomoi nak pergi haji.

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

tima kasih atas doa teman-teman semoga kita semua dilindungi Allah dan dilimpahi rahmah wa mawaddah-Nya