Khamis, 14 April 2011

hedonisme

video berkenaan tiada kaitan dengan mana-mana lelaki yang wujud dalam n3 seblom ni. tapi tertarik untuk menjawab satu soklan dari n3 tu.

lelaki tak le hebat mana. tapi yang menjadikan lelaki hebat ialah pompuan di sebelah dia... dan lebih hebat lagi kalo di keliling dia.... (wuuu mesti ada yang marah ni) sebab tu ada pepatah, 'di sebalik kejayaan sorang lelaki, ada wanita di belakangnya'

manakala di mata lelaki pulak, lelaki yang paling hebat tentu le jeles bila tengok kengkawan yang dah pencen tapi pasang muda ... la la la

video

* tajuk tu sila gugel je la kalu nak tau maksud dia

pssst: petang-petang ni kalo pekena ubi bakar sedap juga yea... tapi jangan le panas sangat kang rentung pulak

33 orang adijauhari:

akuanakpahang berkata...

Pssst : Kalau dapat pucuk muda mmg sedak weh makan dengan nasi panas2 tak payoh berlauk dah ada sambal beres :)

arryani berkata...

tua ke..muda ke..kena la pndai pandu..kalo tk boleh tersasar jauh matlamat tu..

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Boleh jadi pengaruh untuk kebaikan atau kejahatan kan!

iqbalsyarie berkata...

Okey... saya tengok video tu dan subhanallah... besaooorrrrnya!! Scary!

ajumohit berkata...

cicah kopi oo pon sodapp!!

dyea irdina berkata...

mmg pompuan biasanya setia dibelakang suami unt melihat kejayaan mereka dan sentiasa bersama2 ingin minjadikan hidup bersama lebih sempurna...ibarat rumah la...bini adalah tiang seri umah...baru la umah tu kuat..tul tak..hebat ke tgk orng pencen pasang pompuan muda...hehehhe klu sy mesti sy kata lelaki tu gatal tak ingt kubur mnakala pumpuanmuda tu palk cuma nak reta jew...

maCy berkata...

haha. entri ni berbaur nakal sungguh :)

Miecyber berkata...

Err... nak komen cam mana yer...

Fakta Menarik Tahun 2011

Sham berkata...

disebelah koi ni masih seorang je wanita...teringin jugak nak yang 'dikeliling' tu...amboiiii...

LIPISLADY berkata...

Sallam cemomoi,

Wanita yang hebat pula sering buat teman dia jelous, bila dia ada kambing muda,hehehe...

Yastro berkata...

errr...pucuk muda mmg besh, sape2 pun x leh menafikan wooo...hehehe

So Shy Lady berkata...

nk tunggu abd razak komen....ahaks.
Komen bliau btul2 islamic n pnuh ciri2 k imanan ... I like!

Jejaka Desa berkata...

Besonye....

Ati Masrif berkata...

besaqnya!!!

sekali dia ngappp...
10 org boleh masuk...eeee
di indon yek...

ai..maleh komen part atas tu

lelaki..lelaki...

*sambil geleng2 kepala

sahromnasrudin berkata...

kalau pekena goreng pisang panas lagi sodap tue heheheee

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum cemomoi

Besarnya buaya tu, berapa orang boleh ngap ya...

al-lavendari berkata...

ubi rebus dengan sambal gesek .. lagi sedap. dapat pula makan dengan kopi o panas ! pergh ..

iszieylyanziy berkata...

wah,,,,lapo2x,,,mkn ubi bako sedap,,moh lew,,kite bako je,,haha

munna berkata...

wanita tulang belakang kejayaan suami....

kalau wanita berumur dapat lelaki muda belia... hebat tak wanita tu

zaty luvlianncezzz berkata...

men is nothing without women?? heheheeh

Ushaaaa cni---->

terhenti di sini

JR Shoppe berkata...

Dah lama tak makan ubi kayu bakar..bila teringat rasa nak meleleh air liur!!

Cikgu Jang .. berkata...

bale boye.....gergasi ke apa nih...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam
dunia semakin moden... ilmu agama semakin tidak di pedulik..
err mintak sikit ubi tu

Yastro berkata...

Uishh...berat ke blog koi ter cemomoi? Mungkin sebab intense debate tu la kot...
nanti koi cuba bg ringankan sikit2...
Time kasih sbb bg info ter....

za petrelli berkata...

keh keh keh

Woofer Storm berkata...

geli tgk buaya tu..heheeee

**tanpa ppuan ,rasanya laki susah nak bergerak kedepan.sy akui kata2 anda tu..thniah atas entry ni..cooool

kiwi berkata...

besarnye..huhu..di sebalik kejayaan sorang lelaki, ada wanita di belakangnya'..ayt org laki sdiri pernh ckp kt sy..hihi

Piasara berkata...

"biar betul besar nya boya...eh,buaya...buat kenduri satu kampung pun tak luak ni.."

shameel Iskandar berkata...

besarnye buaya, apakah ia simbolik kpd lelaki. hahaha

NICK IRFAN berkata...

wah! besarnyer buaya dalam video ni rasanya motosikal pun dia boleh telan...

Cik SHiNJU berkata...

Ade gak wanita x hebat tp kelihatan hebat bila berdamping dgn lelaki hebat...Contoh..kerabat2 n pemimpin suka kawen artis..nak tak nak kita tpkse hormat bila dia dh ade gelaran wlupun asalnya hampeh..opss terlebih suda...

Miecyber berkata...

Boleh kita bertukar tukar bloglist..?

6 Bom Tangan di temui di Brickfields

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

wuuu panasss!!! kalu dihangatkan lagi ni maunya terbako... rasa cam nak lanjutkan lagi isu ni.... laen kali la yark!

tima kasih atas semua komen yang diberikan

(baek lari seblom kena pelangkong)