Khamis, 30 Disember 2010

laser otromen mereka weak punca kalah atau...? n3 dedikasi untuk pemain kita

kita menang! kita menang! sila nyanyi ikut rentak suka ati korang la... cuma pastikan nyanyi di bilik air rumah sendiri. nanti bising ganggu satu opis! korang dah analisis ke sebab-musabab menang dah kalah antara kedua-dua pasukan tu. tahniah! korang ni lebih hebat daripada pemain dan pengulas sukan. ni aku ada brita baik...


video

jika berminat nak cari pemain import ni... korang cari le kat mana-mana pembekal kot ada lagi ke?

apa pon tahniah kepada pemain negara yang bertungkus-lumus mengekang keegoan mereka.

23 orang adijauhari:

sahromnasrudin berkata...

safee sali hebat..kagum dengan cara permainan dia

manna_salwa berkata...

tahniah3~!

akuanakpahang berkata...

Salam, tahniah diatas kehebatan dan kemenangan ini.

Abd Razak berkata...

Tahniah buat pasukan bolasepak negara kita...

NICK IRFAN berkata...

wah! lembu pun sbb boleh msuk? hahaha

Ati Masrif berkata...

fahmi dan safee hebat
walau bermain di tempat rg

geram dgn pemain indon..ganaass

Abu Aiman berkata...

Alhamdulillah, buleh satu hari cuti... =)

Aanas berkata...

Tahniah pasukan Malaysia.. tak minat nengok bola, tapi malam semalam terjebak sebab ada orang konker tivi kat umah nengok bola.. so tumpang sekaki bagi sokongan..

zulkbo berkata...

salam..
bersemangat pula kita
bila mutu bola negara
meningkat ni..harapan
biarlah mutunya steady
dan maintain..

ikan emas berkata...

bomoh msia dah berjaya menghalang bola dari masuk masa penalti tuu..

..hebat ya ??

mana nak cari bomoh tu ??


hebatnyaaa si fahmi tuu..dah ramai yg giler kat dia

Werdah berkata...

Salam cemomoi

sempat juga lihat semalam episod gol akhir... esok cuti ya...

maCy berkata...

macy baru ada baca blog ni cite dorg menkan lagu negaraku. sedih~

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Yang pasti esok takyah kerja !


hehe..

azieazah berkata...

Mereka memang layak mendapat dedikasi, sorakan bangga dan kita memang layak pula dapat cooooootiiiii...!

mekchu berkata...

thumbs up!!!

Cikgu Jang .. berkata...

salam....

baru seronok tngk bola kalo membabitkan team kite nih....

noorlara berkata...

cemomoi,
kalau berusaha dan istiqamah doa dan IZINNYA, Insyaallah boleh menang. Hepi new year 2011

Kakzakie berkata...

Salam cemomoi,

Kakak tak nak ulas import yg satu itu. Tapi nak ucap Selamat Tahun Baru 2011 yang banyak angka satu. Hari ini banyak blogger buat angka satu.

ummu berkata...

assalamualaikum saudara cemomoi
saya pun tumpang gembira dgn kejayaan pasukan kita.tahniah untuk mereka.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

selamat tahun baru

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

dorang memeng layak dapat pujian cuma harap dorang tak mabuk dengan pujian... diharapkan mereka akan kekal konsisten dengan kehebatan dan mampu mencetuskan fenomena baru dalam sejarah bola sepak kita lagi

Mimi Jazman berkata...

hehehe.. not a football fan..

anyss berkata...

Salam,
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh! Menang!

Jom join;
Kontes Cerita Paling Lawak sedunia