Rabu, 29 September 2010

Filled Under: ,

tangguh takpe tapi hutang ni kena bayo

erks! ada lagi orang tag aku le... patutnya dah lama jawab. sori le yea...

ni dari najwamz.blogspot.com banyak gak soklan tu...

TAG SUKA-SUKA

1- Name one person who made u laugh last night?
bini aku...
2- What were u doing 1 hour ago?
jaga anak demam
3- What was da last thing you said out loud?
hek eleh line ni boring tul...
4- Where's da next place you're going to?
tak tau lagi, masih melekat kat laptop ni
5- What was da last thing u paid for?
bil celcom!
6- Where were u last nite?
tido kat rumah laaa
7- What's da best ice-cream flavour?
rasa yang ala-ala orang belanja
8- Do u wanna cut your hair?
rambut anak yea...!
9- Do u love to 'melatah'?
kalu nak tau test la...
10- If that so(melatah), what will u said out loud?
biarlah rahsia... (cuba le sebut camtu kuat-kuat... gilo apo?)
11- What does da last text-msg received say?
semalam seken bos pesan, "jangan lupa datang petang esok, kp punya persaraan"
12- Will u get married in da future?
soklan maut ni. "InsyaAllah kalau ada jodoh (lagik dan lagik)"
13- Do u chew on your straw?
dah lama tak minum guna straw
14- Do u make-up your own words?
tak le kot...
15- Is there anyone u like/love right now?
heee... takyah cakap la.
16- Tag to other 5 bloggers/more
uuuu... pon takyah le tapi alu ada sapa nak jawab silakan...

yang ni plak award dan tag dari nurrfellanyzellany.blogspot.com

soklan yang kena jawab seblom amik award nih..

1. Write 5 interesting facts about the person who gave u this award

- orang muda

- jiwa muda

- rasa muda

- masih muda

- dan aku pon jadik muda

2.Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

- tak ramah

- tapi jangan suruh ceramah

- suka melukih

- tapi bukan pelukih

- sekolah tinggi

- tapi tak mboh tinggi, tinggi

- bawak motor laju

- sebab tu polih ingat mat rempit

- kekadang suka merepek

- tapi bukan peniaga atau pengusaha kerepek... tapi kalu ada sapa nak suply bole la aku tolong jualkan... aku dah boring keja ni, bla.. bla... bla la weiii
aaa... satu, dua, lima.. aaa cukup dah seploh

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them.

soklan ni takyah la aku jawab... sebab aku dah bagitau dulu.. dua perkara yang aku payah buat
- memuji
- memujuk
dua-dua ni silap gaya termasuk dalam kumpulan hipokrit... jangan maraaaa

1 orang adijauhari:

relevan berkata...

Heh heh hutang tags kena jelaskan segera..tapi kalu lambat pun tiada intrest..