Rabu, 7 Oktober 2009

bila aku glamer ...

Animated Pictures Myspace Comments
MyNiceSpace.com
bila orang tengok gambar awek ni atas meja aku, diorang tanya "peminat ke?" "tak aih! dia yang minat kat aku, tapi aku malas layan" he he bila siti dah kawin aku dapat lak satu emel lagu dari peminat dia yang merana dan merapu mengenangkan perkahwinan siti dan aku simpan lagu tu untuk sama-sama layan feeling kira senasib cam mamat yang cipta lirik tu untuk siti. atas kesungguhan aku yang nampak cam syok sangat kat siti, kawan aku rusdi bagi kat aku beberapa keping koleksi gambar siti masa mola-mola meletup dulu (genuine ye bukan amik kat kedai gambar sebab dia amik dari kawannya yang jadik wartawan hiburan) sampai sekarang gambar tu masih aku simpan dan letak atas meja untuk tatapan tetamu yang datang singgah kat meja kerja aku. siaaan siti kenapa la aku tak layan dia dulu...

2 orang adijauhari:

RoseSaber berkata...

poyo nyerrrr

cemomoi berkata...

ha ha memang dah agak punya

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong