Isnin, 5 September 2011

duit raya antu raya betuii

sapa nak kaya raya lepas raya ni sila kontek anak gaddafi ni...

INQUIRY/From Mr Seif al-Islam Gaddafi

For your kind attention. I will be very glad if you do assist me to relocate this sum of( US$150.2M ) to your account for the benefit of our both families.


This is a genuine business, only i cannot operate it alone without using a Foreigner who will stand as a beneficiary to the money, that is why i decided to contact you in a good manner to assist me and also to share the benefit together with me.

By indicating your interest I will send you the full details on how the business will be executed.

Please keep this proposal as a top secret and delete if you are not interested.

Regards,
Seif al-Islam Gaddafi


pssst: sumber yang diperoleh daripada emel ni nak buat lawak baru pulak dahhh. macam-macam cara nak nipu orang

26 orang adijauhari:

zulkbo berkata...

salam..
emai spam tu..
jaga-jaga ramai
yang ambik kesempatan
dari masaalah orang lain

ajumohit berkata...

Mmg slalu dpt emel gini, jgn dilayan diorg ni

akuanakpahang berkata...

Jangan mudah terpedaya.. dahlah raya
byk berabis duit huhuhu...

Myra Jay berkata...

Itula, macam2 cara taktik diorang nak menipu, harap jangan ada yg terpedaya..

maCy berkata...

tu la. spam. mcm2 la sekarang..

kasihan kalau yg terpedaya..

Cikgu Jang .. berkata...

kalo terkena ...naye weh jadinyer...

azieazah berkata...

Buang karan saja melayan...!

Syawal 7th: Beraya di Rumah Orang, Jangan Perasan Rumah Sendiri...

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Perkhabarannya sangat baik tapi isinya boleh menghancurkan...

Anaa berkata...

bak kata kak azie, buang karan melayan.., bukan kata layan, baca pun dah bazir karan..

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..

slalu dpt emel cenggini..just abaikan je huhuhhh

a.samad jaafar berkata...

macam-macam.. seronok baca layan jangan..

Nizam berkata...

Delete je

endiem berkata...

sedap jugak..

So Shy Lady berkata...

mmng hantu raya tu!

salam lebaran buat cemomoi, isteri n anak2, maaf ye klau ada tsilap bhs

ZORA berkata...

mcm2 skarang ni an....aishhh...

Kakzakie berkata...

Hihi.... kakak rasa naik cuti raya ini semua email kita dipenuhi benda-benda ini. Kalaulah betul dapat cemomoi, kakak masuk dlm fd lepas tu resign. Bayangkan beratus email benda yg lebih-kurang je maksudnya....

p/s:Tunjuklah bujang-bujang berbaju melayu cemomoi. Kalau tak nak tunjuk mak-ayahnya pun tak ape...:)

alimaz kembara terasing berkata...

hahahahha haku tak tergoda tak terkeciwa.....

shameel Iskandar berkata...

saya juga selalu dpt email begini. mcm2.

selamat hari raya cemomoi.

Mohamad berkata...

Abaikan sahaja.. jangan kita mudah terpedaya..

Cempaka R.Minta berkata...

hii
gadafi sudah tumbang

CekWa berkata...

banyak sgt emel gini dan ramai jugak yang masih tertipu...!

kakibiskut berkata...

tak terkesan dgn duit raya..dah besar dah..hehe

ummiross berkata...

hmm banyak betul email macam ni kan, macam2 cara nak menipu..

Zezebel Lair berkata...

Email spam. Macam-macam cara orang nak menipu sekarang ni..

Nida berkata...

Salam Tuan..

ish.. sakitnya hati bila ada perkataan Islam kat situ....

cemomoi berkata...

assalamualaikum teman-teman maya:

bukan sekadar menipu, dorang mempersendakan pulak sedara kita yang tengah susah ati dalam kecamuk perang tu... iskh! tak patut sungguh