Jumaat, 11 Mac 2011

nya madah belon kamek kapal terbang

dah dua hari dok kat kuching ni, maaf le kalu takdan nak aktif merayau kat member punya blog dan tetamu yang singgah.

dah lama gak tak merayau kat kuching. mungkin last 2007 dulu. tapi sebab dah shooping kat sibu tahun lepas, rasanya takde menda nak cari lagi. kalu ada teman-teman nak kirim, heee stakat kirim salam je yang boleeee tolong. maklum la nak kontrol macho, maleh nak bawak berat-berat kang senget pulak kapal terbang tu. lagi pulak airasia, letih la nak seret beg nak ke terminal. pada yang tak sempat dijengah, ada kesempatan balik nanti kita ke udara kembali, insyaallah.

video

22 orang adijauhari:

kiwi berkata...

bleyh sik mek singgh sini??hihi..sronok gk ckp bhse srwk ^^

Kakzakie berkata...

Janganlah jadi macam video tu ye. Alahai sedihnya....
dah macho-macho kepala kena kepit lift.:(

Balik beli utk bujang-bujang comel tu nanti gambarkan pada kami macam mana muka mereka tu.:)

Jejaka Desa berkata...

Pane kepale ter.haha....

Aanas berkata...

iyolah tuan cemomoi.. agi idup agi ngelaban.. heheh..

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum cemomoi

Lama dah tak naik belon ke Kuching.. last naik belon ke HUSM dulu.. agaknya terkepit dalam lift tu sebab samseng kut.. kesian juga kan

si para para berkata...

kirim salam kat orang orang sarawakkkkk...hehe

ajumohit berkata...

wah bestnya jalan2, patutla lama tak nampak...

Adinda Amy Sensei berkata...

alahaiii...bile dtg kuching??huhu

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum cemomoi..

kirim kek lapis ye hehehhee :-)

akuanakpahang berkata...

Aduh boleh pane juga kalau kena gitu :(

CekWa berkata...

naik belon ke srwk kita ya!...hati2 jgn lah jadi gtu yak...bapok la machonyer tetiber boleh tersepit mcm tu naya kes!

Cikgu Jang .. berkata...

syoknyer....

cik sakdi berkata...

keychain, mau keychain.. kirim salam ajelah.. haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam
naik burung besi

Cik SHiNJU berkata...

Kamek lama sik klaka swak..
Lupa sudah tok..mun kitak
nanggar gerai nasi ayam kukus pandan
di waterfront,kim salam kamek sama tokeynya..

munna berkata...

jauhnya pergi seminar... teringin gak nak ke Kuching tu... bilalah dpt agaknya

Abu Aiman berkata...

saya belum pernah sampai kuching lagi, tp pernah ke sibu lamaa dulu. bila ntah boleh cuti2 msia ke kuching...

Sham berkata...

teringat man raja lawak baru ni...agak2 ada orang sarawak marah tak...?

NICK IRFAN berkata...

kat sarawak rasa gegeran x?

sahromnasrudin berkata...

jgn lupe kek lapis sy hehehhee

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

kiwi: huu koi tak reti nak klaka sarawak yea

Kakzakie: sebab tu malas nak beli baranmg, kang sibuk dok seret-seret hilang pulok macho tu

Jejaka Desa: sesekali servis kepala ter

Aanas: den ni ha banyak na meraban eyyy

kak Werdah: pesanan jangan brasa angkuh ngat... Allah kata kita bukan bole menongkat langit pon kalu brasa diri hebat sangat

si para para: uuu jangan la semua... orang serawak ni ramai.. tak larat nak sampaikan salam pada setiap orang kalu ada sorang dua tu bole juga la cuba gagahkan

ajumohit: tu la, bila dah jauh berjalan lupa kat orang belakang

Adinda Amy Sensei: saja diam-diam kang jumpa kat satok susah plakkk

sahrom: duit pon kena berlapis yea.. dah makin mahal kek lapis ni

akuanakpahang: heh, sesekali berasa diri ter berada di alam fana'

CekWa: koi cuba juga tengok kiri-kanan.. malu kalo kena gitu

Cikgu Jang: gomen bagi tambang syok le

cik sakdi: kirim salam kat penjual kicain tu? ramai sangat yang nak bersalam kang

brutalsolo: koi kabo, besi terbang!

Cik SHiNJU: ngeh3x kamek sik jumpa mana satu tokeynya (agh blasah la aku kan reti cakap sarawak!)

munna: now everyone can fly... sedia duit jeee

Abu Aiman: bagus lepak kat kuching ni... la ni pulak redup jeee syok tengok feri (mat saleh sebenonya) kat waterfront

Sham: ta tau la pulakkk sensitif tu jangan buat mainnn

NICK IRFAN: gamaknya dah naik kapal terbang, takde la rasanya...

sahrom: laaaa... dah lupa pasal sik kirim duitnya

Yastro berkata...

Hehehe...dah nih...mende lagi yg ade wehhh??