Khamis, 10 Februari 2011

yang tanak, bersepah. kalu nak, kekadang payahhh

dah beberapa hari menggode menda alah ni, nak cari lagu latar yang sesuai ni yang payahnya... ingat nak bagi feel lebih sikit tapi tak jumpa... jadik bagi jugak la lagu yang kurang touching ni tapi mesejnya tepat. sesuai dengan nada jiwa muda dan targetnya pon untuk orang muda... so layan je la ye

video

oleh kerana semua sedia maklum hal ni, takyah le aku ulas apa-apa. tapi kalu rasa nak kongsi dengan orang lain pon boleee... kongsi-kongsikan menda baik buat ikhtibar

psst: bagi pasangan yang berkahwin tapi masih tak dikurniakan anak, meleleh air mata tengok bebudak kita punya keja ni

27 orang adijauhari:

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Sayu nengok gambo2 baby terbuang tu..
Ape la dosa dorang..Betul la tu,ade
org nak sgt tp x dpt..yg mudah dpt anak p buang2 plak...ilang akal ape..

Abd Razak berkata...

وعليكم السلام ورحة الله

Petandanya zaman kita ni lebih teruk dari zaman jahiliah..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

huhuhu video ka ni tak boley tengok...

Kakzakie berkata...

Salam Cemomoi,

Jangan kata yg tak punya anak je meleleh airmata. Kita ni pun rasa sama. Sedih, geram dan segalanya berbaur sama....

melatidaisy berkata...

alamak,tak dpt dgr sound sbb kt library,rp tetap dpt feel.

sayu hati tgk video ni..inshaAllah azab setimpal menanti mereka yg x kenal dosa..

alifzikri berkata...

innalillah..

akuanakpahang berkata...

Sayu, simpati dan amat sedih itu aje yang boleh kawan kabor :(

ckLah@xiiinam berkata...

......apabila nafsu mengatasi iman dan taqwa.

Na'uzubillah..

ckLah@xiiinam berkata...

pssst: Mr X kami dah sampai tadi.

Jejaka Desa berkata...

Dah la dapat dose zine.Membunoh pulok ter.Otok campok ke mane la ter.

Amri Abd Rani berkata...

Kalau ketika Rasulullah dulu, dunia ni dah asar...Pakwi fikir skrg dunia dah senja..dah akhir zaman...

(maaf...kalau salah tolong betulkan)

zulkbo berkata...

salam..
time seronok semua tak ingat
nama mak ayah pun lupa..bila dah tergadah,nama mak ayah juga yang malu..sedih...

NICK IRFAN berkata...

semoga lps ni jgn la ada buang bayi lagi sedih la..

shameel Iskandar berkata...

Azab Allah menanti mereka yg kejam ini. Mereka yg membunuh anak2 tak berdosa ni lebih hina dari binatang.

Sebak ada tgk gmbr2 ni

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum

Bilalah semua ni akan berakhir..

Aanas berkata...

tak boleh bukak video, tak tahu apasal.. bila baca komen2 baru tahu video pasal baby2 terbuang.. rasa syukur gak tak dapat bukak, kalo tak mesti hati rasa bagai disiat2.. :( .

light 0F happiness berkata...

salam

nape mereka sanggup buang baby tu. comel..

si para para berkata...

iman lemah dengan pujuk rayu syaitan dan nafsu...kerana tiada penghalang dan dingin pemisah...kita semua lemah...yang menjadi kekuatan bagi kita adalah sebanyak mana kita terima dan terokai islam..

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum abg cemomoi..

semoga kita ambil iktibar bahawa gejala benar2 sudah kritikal huhuhuhh

Lana~Bulu berkata...

menyedihkan...

Ati Masrif berkata...

as salam cemomoi,

kita mmg tak boleh tgk benda2 ni
sedih dan sudah nak buang dari ingatan..
apa nak jadi lani..tak tau la


Jom baca: Khas Untuk Semua KAUM WANITA.. mesti baca!!

Sham berkata...

kuasa tuhan memang gitu,kita tak tahu kenapa...yang halal payah nak dapat...yang haram senang2 je dapat,keluar pun tkde masalah tp terus dibuangnya pulak...

Mohamad berkata...

Assalam Cemomoi..
Kita perlu kembali kepada "Basic".. Kita kena perteguhkan institusi kekeluargaan. Benda2 begini berlaku biasanya mereka yang datang dari keluarga yang ada masalah..

Semoga sama-sama doakan supaya sama-sama kita mencari jalan penyelesaian yang terbaik..

maCy berkata...

ak kuar gambar pun. ade putih je. gambar ke video ke apa?

manna_salwa berkata...

hmmmm..
(T_T)

ckLah@xiiinam berkata...

بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
Sesungguhnya Allah dan para malaikat-Nya bersalawat (memuji dan berdoa) ke atas Nabi (Muhammad s.a.w). Wahai orang-orang yang beriman bersalawatlah kamu ke atasnya serta ucapkanlah salam dengan penghormatan. [Al-Ahzab: 56]

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

Cik SHiNJU: belum jadik ibu, dah jadik sok baru tau...

Abd Razak: setuju, kita kehilangan tamadun

Alimaz-Kembara Terasing: aiseh, susah nak nolong tu, kono cubo sampai bule la

Kakzakie: moga mereka dapat hidayah dan kembali ke pangkalan jalan

melatidaisy: Allah je yang sebaik-baik pemberi balasan... apa pon harap moga mereka bertaubat

alifzikri: takdir mereka...

akuanakpahang: kita hok ada anok ni harap terselamat le dari perbuatan ter

ckLah@xiiinam: ya Allah peliharalah kami dan anak isteri kami daripada kemurkaan-Mu ya Allah

pssst: kirim salam kat Mr X tu

Jejaka Desa: moga terjauh le kita dan klurga daripada perbuatan gitu

Amri Abd Rani: tul dok pokwi ghoyat tu... cumo kito dok seda sokmo

zulkbo: minda di bawah sedo, tak sedo baru tau nyusahkan ramai orang rupanya

NICK IRFAN: kembali le ke petunjuk Islam

shameel: pada yang belom terjebak ni nak kena peringatkan

kak Werdah: jangan tunggu bala daripada Allah datang, kalu datang semua orang kena

Aanas: apa pon moga taufik dan hidayah akan ada pada pelakunya sebelom terlambat

light 0F happiness: hilang akal le tu... ya Allah selamatkan kami daripada kehinaan ini

si para para: syaityan selalu membisikkan sesuatu maksiat itu kelihatan indah dan baik

sahrom: heh takyah le ber'abang' walopon tua sikit, tapi rasa lebih selesa begini supaya kita sentiasa rasa macam seorang kawan je

apa pon moga ia jadik peringatan pada kita semua

abang Lana~Bulu: moga kita dipelihara Allah dalam mendidik anak-anak kita pulak

Ati Masrif: harap tak berlaku dalam kluarga kita kelak

Sham: banyak rahsia Allah yang tak terjangkau dek kita memikirkannya


cekgu Mohamad: setuju tu. 'doa' senjata mukmin, pesan hadis

maCy: uuu bukan salah ibu mengandung.. salhkan line tak clear yea...

manna_salwa: terkedu?

ckLah@xiiinam: Allahumma solli 'ala muhammad ya rabbi solli 'alihi wasllim...