Sabtu, 10 Julai 2010

tido awal buat bekalan

"Sesungguhnya orang-orang yang bertaqwa ditempatkan di dalam beberapa taman Syurga, dengan mata air-mata air terpancar padanya. (Keadaan mereka di sana) sentiasa menerima nikmat dan rahmat yang diberikan kepadanya oleh Tuhan mereka. Sesungguhnya mereka di dunia dahulu adalah orang-orang yang berbuat kebaikan. Mereka sentiasa mengambil sedikit sahaja: masa dari waktu malam, untuk mereka tidur. Dan pada waktu akhir malam (sebelum fajar) pula, mereka selalu beristighfar kepada Allah (memohon ampun)" .(maksud surah Adz-Dzaariyaat15-18)

untuk peminat bola, jangan lupa malam ni... jom bangunnnnn (kalu tido dulu, bangkit tido tu buat le semayang tahajud jap... lepas tu layan la sampai pagi)

video

kita memang kuat sorak
kita menang sorak lagiiiii

8 orang adijauhari:

Abd Razak berkata...

Salam...

Orait sdra, esok pagi jumpa di sana..

Nasib baik jarinya tak tertinggal dlm bola bowling tu

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

penentuan tmpt ke-3 pg sok ker?
koi x pasan...pokes ke pg isnin jer...heheh...x sabo nk tgk Spain jd juara...lalala :s

Acik berkata...

Salam..
Kena bancuh kopi o kaw seteko.. jangan lak subuh gajah esoknya...

LanaBulu berkata...

amalah yg baik..
tapi nak melangut bola..sampai jauh hari tu..
mmg rezeki lah..kan
4 tahun sekali...hhmm..

akuanakpahang berkata...

Betul tu molek juga buat sunat tahajud dulu berkat sikit berjaga dan nengok bola hehehe.....

NICK IRFAN berkata...

btol3 sy sokong pndapat anda ni... hehe eh! owner blog ni laki ke pmpuan??? msih pening2 lagi...

zulkbo berkata...

salam..
betul kata aok tu..
terima kasih berpesan-pesan
moga aok di rahmati Allah sokmo..

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

abd razak: tu le, sebab pnah gak tengok kawan blogger yang siarkan bahana main bowling sampai tercabut daging jari... iskh!

cik shinju: koi tak cakne ngat tapi ande le jadual hok orang beri ter

kak acik: takpe, ada tukang kejut

abg lanabulu: huuu.. takpe amik 4 tahun skali tahajud ok gak daripada tak pnah buat ya dak

akuanakpahang: sambil menyelam minum air, sedey-sedey nok bangun, payoh

nick irfan: haaaa ni soklan kedua nih, nak kena jawab lagik ke? masih lelaki tulinnn

zulkbo: saling mengingat memberi manfaat kepada sesama muslim

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong