Sabtu, 10 Julai 2010

tido awal buat bekalan

Post oleh : budak cemomoi | Rilis : 4:02:00 PTG | Series :
"Sesungguhnya orang-orang yang bertaqwa ditempatkan di dalam beberapa taman Syurga, dengan mata air-mata air terpancar padanya. (Keadaan mereka di sana) sentiasa menerima nikmat dan rahmat yang diberikan kepadanya oleh Tuhan mereka. Sesungguhnya mereka di dunia dahulu adalah orang-orang yang berbuat kebaikan. Mereka sentiasa mengambil sedikit sahaja: masa dari waktu malam, untuk mereka tidur. Dan pada waktu akhir malam (sebelum fajar) pula, mereka selalu beristighfar kepada Allah (memohon ampun)" .(maksud surah Adz-Dzaariyaat15-18)

untuk peminat bola, jangan lupa malam ni... jom bangunnnnn (kalu tido dulu, bangkit tido tu buat le semayang tahajud jap... lepas tu layan la sampai pagi)



kita memang kuat sorak
kita menang sorak lagiiiii

google+

linkedin

8 orang adijauhari

Tulis orang adijauhari
avatar
Abd Razak
Admin
10 Julai, 2010 17:44

Salam...

Orait sdra, esok pagi jumpa di sana..

Nasib baik jarinya tak tertinggal dlm bola bowling tu

Reply
avatar
Cik SHiNJU
Admin
10 Julai, 2010 17:45

Salam...

penentuan tmpt ke-3 pg sok ker?
koi x pasan...pokes ke pg isnin jer...heheh...x sabo nk tgk Spain jd juara...lalala :s

Reply
avatar
Acik
Admin
10 Julai, 2010 17:50

Salam..
Kena bancuh kopi o kaw seteko.. jangan lak subuh gajah esoknya...

Reply
avatar
LanaBulu
Admin
10 Julai, 2010 18:05

amalah yg baik..
tapi nak melangut bola..sampai jauh hari tu..
mmg rezeki lah..kan
4 tahun sekali...hhmm..

Reply
avatar
10 Julai, 2010 20:14

Betul tu molek juga buat sunat tahajud dulu berkat sikit berjaga dan nengok bola hehehe.....

Reply
avatar
NICK IRFAN
Admin
10 Julai, 2010 20:36

btol3 sy sokong pndapat anda ni... hehe eh! owner blog ni laki ke pmpuan??? msih pening2 lagi...

Reply
avatar
zulkbo
Admin
11 Julai, 2010 00:02

salam..
betul kata aok tu..
terima kasih berpesan-pesan
moga aok di rahmati Allah sokmo..

Reply
avatar
cemomoi
Admin
11 Julai, 2010 02:06

assalamualaikum:

abd razak: tu le, sebab pnah gak tengok kawan blogger yang siarkan bahana main bowling sampai tercabut daging jari... iskh!

cik shinju: koi tak cakne ngat tapi ande le jadual hok orang beri ter

kak acik: takpe, ada tukang kejut

abg lanabulu: huuu.. takpe amik 4 tahun skali tahajud ok gak daripada tak pnah buat ya dak

akuanakpahang: sambil menyelam minum air, sedey-sedey nok bangun, payoh

nick irfan: haaaa ni soklan kedua nih, nak kena jawab lagik ke? masih lelaki tulinnn

zulkbo: saling mengingat memberi manfaat kepada sesama muslim

Reply