Isnin, 5 Julai 2010

salah ke aku...

Kadang kala...


Kadang kala
ketika kita menangis
tiada orang nampak tangisan kita

Kadang kala
ketika kita sedang menderita
tiada orang nampak derita kita

Kadang kala
ketika kita risau
tiada orang nampak kerisauan kita

Kadang kala
ketika kita gembira
tiada orang nampak kegembiraan kita

-

-

-

tapi kalau KENTUT!! Sekali je cukup....


Semua orang tau!!

manusia memang suka menunding jari

pssst: kot akan ada orang bertanya apa kaitan gambar dengan cerita? baik le aku bagitau awal... manusia selalu nampak yang tak elok je, jarang beno perasan yang baik-baik

14 orang adijauhari:

piewahid berkata...

sabor, sabor....!
keknyer koi tak pernoh tengok org kentut. dengor org kentut ande la...

mahira oya berkata...

betul..
kadang ada org asik cari kesalahan..
sampai yg baik tu x perasan..

Cik SHiNJU berkata...

betul3x...

ramai org suke nyalahkan org lain..
kebaikan org x nampak...

melatidaisy berkata...

entri cemomoi sentiasa sarat dengan balaghah :)

sahromnasrudin berkata...

sebuah sebuah kain putih..jika ada calitan hitam, yang itulah orang nampak berbanding warna putih pada kain itu sendiri..renung2kanlah :-)

akuanakpahang berkata...

Betul tu sekali aje nampok bender tak elo...k selama tak elok tak baik la gitu kan cer la kelebit-kelebit masti jumpa hok moleh hehehe....

Abd Razak berkata...

Orang kentut senyap-senyap pun orang lain cari sapa..

Aanas berkata...

Salam..
hihi.. setuju sangat.. toink terkena kat batang idung i sendri sebab selalu bersangka tak baik kat jiran....

azieazah berkata...

Selagi nama manusia..

adakala jadi jahat...
adakala jadi sebaik-baik umat.

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

abg pie: sian takpe t koi kluo n3 khas utk bab tengok orang kentut

mahira oya: slalu bila dah kawin lagi teruk, besanya orang lelaki le

cik shinju: kalu anak kita kelahi dengan anok jiran, jangan mudoh nyalohkan anok orang, susoh dibuatnya nanti

melatidaisy: hee ni n3 copy paste je nih...

sahrom: cam bendera pahang, dari jauh nampok doh... kita ibarat kain putih, sekarang ni gamaknya dah jadik kain batik kot...

akuanakpahang: huh, paham ke dok orang baca ter...

sekali orang cap hitam, hitam sampei ke sudoh

abd razak: buat jahat diam-diam, tersebar je mesti semua nak tau.. haaa saya mentafsirkan pepatah baru tu

anas: ingat mengingat memberi manfaat sesama muslim

kak azieazah: gitu le sifat manusia, adakala lebih jahat dari setan, ada kala lebih keji dari binatang dan terlebih baik hingga lebih dari malaikat...

jane berkata...

hahahhahaahhaah
tau takpe

Fello Ariza berkata...

manusia ad mcm2 peel :|

cemomoi berkata...

jane: sedo diri ni sape... (meajuk)

fello ariza: kalu sama cam robot la pulak, t tak meriah dunia ni

Akie.. berkata...

manusia...gitu le gayenye..

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong