Isnin, 5 Julai 2010

salah ke aku...

Post oleh : budak cemomoi | Rilis : 11:53:00 PG | Series :
Kadang kala...


Kadang kala
ketika kita menangis
tiada orang nampak tangisan kita

Kadang kala
ketika kita sedang menderita
tiada orang nampak derita kita

Kadang kala
ketika kita risau
tiada orang nampak kerisauan kita

Kadang kala
ketika kita gembira
tiada orang nampak kegembiraan kita

-

-

-

tapi kalau KENTUT!! Sekali je cukup....


Semua orang tau!!

manusia memang suka menunding jari

pssst: kot akan ada orang bertanya apa kaitan gambar dengan cerita? baik le aku bagitau awal... manusia selalu nampak yang tak elok je, jarang beno perasan yang baik-baik

google+

linkedin

14 orang adijauhari

Tulis orang adijauhari
avatar
piewahid
Admin
05 Julai, 2010 13:13

sabor, sabor....!
keknyer koi tak pernoh tengok org kentut. dengor org kentut ande la...

Reply
avatar
mahira oya
Admin
05 Julai, 2010 13:23

betul..
kadang ada org asik cari kesalahan..
sampai yg baik tu x perasan..

Reply
avatar
Cik SHiNJU
Admin
05 Julai, 2010 13:50

betul3x...

ramai org suke nyalahkan org lain..
kebaikan org x nampak...

Reply
avatar
melatidaisy
Admin
05 Julai, 2010 13:53

entri cemomoi sentiasa sarat dengan balaghah :)

Reply
avatar
05 Julai, 2010 14:57

sebuah sebuah kain putih..jika ada calitan hitam, yang itulah orang nampak berbanding warna putih pada kain itu sendiri..renung2kanlah :-)

Reply
avatar
05 Julai, 2010 15:11

Betul tu sekali aje nampok bender tak elo...k selama tak elok tak baik la gitu kan cer la kelebit-kelebit masti jumpa hok moleh hehehe....

Reply
avatar
Abd Razak
Admin
05 Julai, 2010 15:19

Orang kentut senyap-senyap pun orang lain cari sapa..

Reply
avatar
Aanas
Admin
05 Julai, 2010 15:59

Salam..
hihi.. setuju sangat.. toink terkena kat batang idung i sendri sebab selalu bersangka tak baik kat jiran....

Reply
avatar
azieazah
Admin
05 Julai, 2010 20:18

Selagi nama manusia..

adakala jadi jahat...
adakala jadi sebaik-baik umat.

Reply
avatar
cemomoi
Admin
05 Julai, 2010 22:27

assalamualaikum:

abg pie: sian takpe t koi kluo n3 khas utk bab tengok orang kentut

mahira oya: slalu bila dah kawin lagi teruk, besanya orang lelaki le

cik shinju: kalu anak kita kelahi dengan anok jiran, jangan mudoh nyalohkan anok orang, susoh dibuatnya nanti

melatidaisy: hee ni n3 copy paste je nih...

sahrom: cam bendera pahang, dari jauh nampok doh... kita ibarat kain putih, sekarang ni gamaknya dah jadik kain batik kot...

akuanakpahang: huh, paham ke dok orang baca ter...

sekali orang cap hitam, hitam sampei ke sudoh

abd razak: buat jahat diam-diam, tersebar je mesti semua nak tau.. haaa saya mentafsirkan pepatah baru tu

anas: ingat mengingat memberi manfaat sesama muslim

kak azieazah: gitu le sifat manusia, adakala lebih jahat dari setan, ada kala lebih keji dari binatang dan terlebih baik hingga lebih dari malaikat...

Reply
avatar
jane
Admin
05 Julai, 2010 23:04

hahahhahaahhaah
tau takpe

Reply
avatar
Fello Ariza
Admin
06 Julai, 2010 01:36

manusia ad mcm2 peel :|

Reply
avatar
cemomoi
Admin
06 Julai, 2010 09:59

jane: sedo diri ni sape... (meajuk)

fello ariza: kalu sama cam robot la pulak, t tak meriah dunia ni

Reply
avatar
Akie..
Admin
06 Julai, 2010 10:34

manusia...gitu le gayenye..

Reply