Isnin, 5 Julai 2010

tima kasih blanja, join la skali!

sebagai menghormati rasa 'ngidam' rakan blogger abg pie dalam n3 seblom ni, elok le kita berkongsi pelajaran sivik ni...


video


lain kali nak buat kija tu tengok-tengok la kiri kanan sketttt

10 orang adijauhari:

jane berkata...

pcik bile nk blanje anak angkat pkcik yg bulah ni

kehkehkeh

akuanakpahang berkata...

Maru org nok berbudi dia tak de bahasa... sivik tak de lalu pakcik tu hehehe..

sahromnasrudin berkata...

klu sy turun pahang, cemomoi blanjer erk

melatidaisy berkata...

kwang3 kan da malu tu..hee

jemput dtg blog sy ya, ada award dari melatidaisy utk sahabat2 :)

pakcik kordi berkata...

prtuttttts!!kaakah!!!

deena farhana berkata...

haishhhh...xsenonoh btol laa!!! hahaha

Pacifist berkata...

salam
hilang mood deme nok seleberet hari jadi.sabo je la.....

cemomoi berkata...

asslamualaikmum:

blogsport demam kot
kejap ada dua, kejap ada tiga, kejap ada empat.. bila bukak tinggal dua adijauhari je... tah mana lagi dia sorokkan

melatidaisy: buat senyum di kala takde keja

tima kasih award tu.. dah gantung dah

pacifist: hilang selera skali...

NICK IRFAN berkata...

eh! xde video plak? alamak! intenet low la...

cemomoi berkata...

nick irfan: eleh kesian ada orang tak penah tengok camana orang kentut, tu yang nak tunjukkan tu

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong