Isnin, 5 Julai 2010

tima kasih blanja, join la skali!

Post oleh : budak cemomoi | Rilis : 2:06:00 PTG | Series :
sebagai menghormati rasa 'ngidam' rakan blogger abg pie dalam n3 seblom ni, elok le kita berkongsi pelajaran sivik ni...



lain kali nak buat kija tu tengok-tengok la kiri kanan sketttt

google+

linkedin

10 orang adijauhari

Tulis orang adijauhari
avatar
jane
Admin
05 Julai, 2010 23:03

pcik bile nk blanje anak angkat pkcik yg bulah ni

kehkehkeh

Reply
avatar
05 Julai, 2010 23:19

Maru org nok berbudi dia tak de bahasa... sivik tak de lalu pakcik tu hehehe..

Reply
avatar
06 Julai, 2010 09:11

klu sy turun pahang, cemomoi blanjer erk

Reply
avatar
melatidaisy
Admin
06 Julai, 2010 09:16

kwang3 kan da malu tu..hee

jemput dtg blog sy ya, ada award dari melatidaisy utk sahabat2 :)

Reply
avatar
pakcik kordi
Admin
06 Julai, 2010 10:16

prtuttttts!!kaakah!!!

Reply
avatar
06 Julai, 2010 10:49

haishhhh...xsenonoh btol laa!!! hahaha

Reply
avatar
Pacifist
Admin
06 Julai, 2010 13:21

salam
hilang mood deme nok seleberet hari jadi.sabo je la.....

Reply
avatar
cemomoi
Admin
07 Julai, 2010 11:50

asslamualaikmum:

blogsport demam kot
kejap ada dua, kejap ada tiga, kejap ada empat.. bila bukak tinggal dua adijauhari je... tah mana lagi dia sorokkan

melatidaisy: buat senyum di kala takde keja

tima kasih award tu.. dah gantung dah

pacifist: hilang selera skali...

Reply
avatar
NICK IRFAN
Admin
07 Julai, 2010 13:11

eh! xde video plak? alamak! intenet low la...

Reply
avatar
cemomoi
Admin
07 Julai, 2010 14:14

nick irfan: eleh kesian ada orang tak penah tengok camana orang kentut, tu yang nak tunjukkan tu

Reply