Isnin, 26 Julai 2010

islam - yahudi = kita?

memanjangkan nasihat

DIINGATKAN SEMULA supaya tak lupa.

Protokol ke-10 Yahudi mengandungi 8 perkara...

1. ..Song...
Lagu-lagu yang menghiburkan... jika ada anak-anak yang tak tau mengucap, tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela... Ada anak-anak yang tak hafal Fatihah, tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang panjangnya berdepa depa... berjaya sudah Yahudi... Hingga kita terfikir... bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. ..Sex....
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Seks di mana-mana. di kaca tv, dalam filem, dalam iklan... babak seks amat lumrah. kekadang adegan seks tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan seks... filem 18SX amat laris berbanding filem U... VCD lucah mudah didapati dan harganya amat murah... Adakah filem yang tiada adegan seks? Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah...

3. ..Smoke...
Rokok.. menjadi kegilaan para remaja. sehingga dikatakan tidak moden jika tidak merokok. malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mau digelar "up to date". Dulu yang merokok ini golongan pelacur saja ataupun penari kabaret... (aku tengok dari filem P. Ramlee) Syabas yahudi... berjaya lagi kamu...

4. ..Sport...
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan... hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss. bukan yang bermain sahaja tak sembahyang, yang menonton pun tak sembahyang juga... Kalau menonton di rumah, akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL... Yahudi gol lagi.... sampai ada ulamak kata, kerana sukan sembahyang boleh tangguh... Masya-Allah!

5. ..Fun...
Hiburan...di mana-mana kita dapati hiburan yang melalaikan... Kalau kita lihat dalam 100 majalah, mungkin 99 adalah majalah hiburan. termasuklah majalah mangga... yang menayangkan buah mangga artis perempuan... Kalau ada konsert, sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert, pelbagai maksiat akan diselit masuk... Yahudi terhibur lagi...

6. ..Female...
Perempuan... tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan, terutama dalam iklan yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan. Kalau kita ke kedai bateri kereta, di hadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi... apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan? kalau iklan Modess, perempuan ada patutlah... Yahudi bersorak lagi...

7. ..Fashion...
Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam. sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat... Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? Yang mewarnakan rambut lagi teruklah... Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan... Bila warnakan rambut, mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung, bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu... Kalau dah rambut diwarnakan, sembahyang pun tak sah... malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air. itu tak kira yang cukur bulu kening lagi... Yahudi ketawa lagi... Umat islam sudah jadi macam Yahudi...

8. ..Food...
Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasukalah McD, Kentucky , Pizza Hut dan seribu satu macam lagi... Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah dipandang hina... masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan... tapi makanan Barat menjadi kebanggaan... Bila makanan datang dari Barat, adakah kita yakin tentang halalnya? Contohnya Kentucky, rempahnya datang dari Amerika... siapa nak pergi check, halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap? Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi, tetapi berfikiran pun macam yahudi... Nauzubillah... Yahudi makan Islam lagi...

Itu baru protokol yang ke-10... yang lain-lain entah macam-macam lagi... aku cinta Malaysia ... tapi lebih cintakan ALLAH... oleh itu, jika berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah...

DAHULUKAN KEPENTINGAN ALLAH...

fikir-fikirkan le yea

12 orang adijauhari:

Pacifist berkata...

salam ziarah otai cemomoi.moga sihat adanya.berusaha sedarkan yg terlena dibuai/diselimuti selimut beracun yahudi dan sekutunya.ramai di antara kita ibarat ayam di reban.diberi makan dan menjadi gemuk.menunggu masa disembelih oleh para thagut...moga kita semua dilindungi.....

sahromnasrudin berkata...

catatan cemomoi ini bisa membuka minda kita..teruskan cemomoi..anda pembela Islam sejati

Werdah berkata...

Salam cemomoi

Yahudi memang bijak biarpun bilangan mereka kecil tp kita masih leka biarpun ramai.. dan selalu diperingatkan

penjejak maya berkata...

salam,

yahudi tu musuh sampai akhir zaman..

piewahid berkata...

koi bangga mengaku sbagai rodong aok bila aok buat n3 ni!

iman berkata...

baru perasan banyak betul pengaruh dorang dalam hidup kita T_T

Jejaka Desa berkata...

Banyok lagi ter weh....
Dah name pun Yahudi.Mane reti nok bebaik dengan Islam..Telunjuk je lurus tapi kelingking berkait.

Abd Razak berkata...

Salam...

Memang nyatanya kebanyakan dari kita kehidupannya menuruti apa yang sdra sebutkan tu...

Miss Fairladyjim berkata...

jim setuju semua yang diatas nie...

zulkbo berkata...

salam weh..
no-3 tu koi kalah..
bila la boleh nak berenti ni?

Almy berkata...

takhtakan kembali ISLAM di muka bumi...

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

kita sokmo diperingatkan tapi sokmo juga lupa... musuh je tak lupa kat kita

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong