Rabu, 28 Julai 2010

Filled Under:

amik ikhtibar

surat kabo hari ni dok crita trauma bebudak yang diculik dek kealpaan ibu bapa yang tinggalkan dalam kereta. aku pon sokmo gak buat gitu tapi dengan pesan pada bebudak ni kunci dan jangan buka kecuali mak dengan ayah suruh. tapi dalam beringat pon kekadang bule terkena gak, maklum le dorang yang niat tak baik ni sanggup buat apa saja hatta pecahkan cermin kereta untuk melampias nafsu mereka.

yang ni lagik dasat...

cerita yang berlaku di sempadan mexico satu ketika dulu. time mak bapak sibuk uruskan passport di sempadan, si anak kenit ni bermain sambil berlari kendian hilang... maknya dok melilau mencari sambil minta bantuan polis. agak lama menunggu kot-kot bule dapat balik, tetiba nampak sorang lelaki mengendong budak tu, terus le maknya berlari menuju ke arah lelaki tu. terkejut beruk, ye la orang salah bila rasakan pompuan tu mak budak tu lantas dia pon lempar budak tu dan cuba lari. polis dapat tangkap le mamat tu tapi malangnya budak tu dah mati rupanya. dan post mortem menunjukkan...



si kecil ni jadik mangsa pedagang kokain dan bila selesai urusannya nanti ia akan dicampak seperti sampah. manusia semakin gila?

17 orang adijauhari:

akuanakpahang berkata...

Semoga menjadi itibar dan pedoman juga utk kita semua "malang tidak berbau".

Abd Razak berkata...

Salam..

Pasal duit manusia sanggup buat apa saja.

udanggalah berkata...

GILA, GILA....Di Malaysia pun semakin ramai orang gila ..jaga-jaga.!

mahira oya berkata...

setuju...mmg giler..

piewahid berkata...

cisss...
baca n3 dh betul dah. bila tengok video, mula2 dh ngeri, tau2 terkena!

cisss...

p/s- sian ke rodong lain tu, ya2 je komen

endiem berkata...

Kat Malaysia dah ada penyeludupan simpan dadah dalam seluar dalam, dalam coli dan dalam macam macam. ..Tak mustahil menggunakan kanak kanak seperti itu akan berlaku.

sahromnasrudin berkata...

salam..matlamat menghalalkan cara..itulah trend masakini :-)

piewahid berkata...

weh, koi tiba2 rase xsedak pulok kala aok saloh fhm maksud komen koi di atas tu...bimbang koi yg silap.
he3

gini, koi tengok video tu nmpk mcm tak real, mcm org yg buat video ter atau aok nak melawok je...

harap tak timbul saloh fhm yak. mintak maaf byk2

syaf berkata...

awat x bley bukak video

NICK IRFAN berkata...

harap2 tak berlaku mcm ni di kalangan kita... amin...

Aanas berkata...

salam tuan,
manusia yang memang giler menjadik semakin giler.. yang dah menyamai binatang pun ramai ..

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

siot je org2 jht ni oh berhati-hatilah nak heheheh =)

~fisha~ berkata...

haie~ berigat sebelum terkene..
btw, comel nye anak2 tu~ kembar ke?hehe..

Hamzah Ian berkata...

oh iktibar

syaf berkata...

baru boley bukak....celake!!! kesian budak tuh

cemomoi berkata...

assalamualaikum;

semakin hari manusia semakin sakit jiwa kerana belenggu nafsu... mengejar idop mewah dengan cara mudah membuatkan manusia hilang pertimbangan dan kewarasan

dalam kes ini, ingat-ingat le. pastikan anak-anak kita sentiasa dalam pengawasan.. pnah gak dengo crita ada sendikit yang memujuk bebudak di taman perumahan dan kendian mereka bawak lari untuk tujuan yang tak baik. so awasi le dorang... teringat kecik-kecik dulu selain mak ayah, buku 'tatarakyat' pon mengajar bebudak jangan menumpang kenderaan orang yang tak dikenali

abang pie: tak ander masaloh. tinggei lagi koi macam orang lain menganggap apa yang terpapar tu betui cuma bila baca komen tu membuatkan koi fikir balik, koi pon silap jugak kot? koi pon nok kena tengok betui-betui untuk pastikan kesahihan ter

Tanpa Nama berkata...

I would like to exchange links with your site cemomoi.blogspot.com
Is this possible?