Jumaat, 25 Jun 2010

yang jauh mari dekat...

hehhh, kengkawannnn

lebih akrab ikatan

ni deena farhana bagi (blogger pemurah. kat tepi tu dia punya paling banyak)
cik amy bagi nih. meraa sangat la makngah!!
ni, yang nak kena jawab ni, si ain punya niii
1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini ?
pak imam nak khutbah apa ari ni... takan bola kot... err judi bola kuttt

2. Apakah nama samaran anda ?
betmen, otromen, kluangman, tukang kayu n tukang simen... tak de tu bukan nama samaran aku... nama pena aku nama blog aku le.

3. Berikan tiga (3) orang yang anda sayang ?
aku pon tak tau tapi aku tau, ramai orang sayang kat aku termasuk la ko ainnnn... jangan tipu la, sekilas ko senyum pon aku tauuuu

4. Panggilan untuk si dia ?
si dia? mydear? he he hee... "ayah, mama panggil makan nasik!" aiseh, terbantut idea aku nak nulih!

5. Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa ?
tayahhhh laaaa... tapi kalu nak bagi bia le berlebih-lebiiiiih (versi sudin - ali baba bujang lapok)

6. Blog manakah yang anda suka lawati ?
berinfo la sikit dan jangan seriusss sangat kan, kan, idop kena ceria tapi jangan asyik ketawa, gelap ati

7.Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda ?
aku sebenonya serba-salah tak tau orang suka ke dak, tapi kalu ada orang suka sila la amik terutama cam mazru abd razak sahrom ashrafi shameel zulkbo abg pie akuanakpahang echam dan kaum adam (spesis yang terancam) yang tak tersebut namanya. orang pompuan jangan marah, itu ari aku dah bagi tag khas untuk dorang je.

ok aku abihkan ayat tajuk di atas:

yang dekat mari rapat
yang rapat biar sendat
jangan terkulat-kulat
amik je apa yang dapat
passing kat kawan cepat-cepat
biar semua orang ingat

8 orang adijauhari:

al-lavendari berkata...

minta izin. kawan dah ambil lencana awak tu. besar sikit tak pe !

akuanakpahang berkata...

Terima kasih kerana sudi mengetag ke kawan, apapun kawan kena ambit masa sikit nak jawabnya sebab kawan dah byk berhutang bender ini ngan rodong berlake huhuhu....

**Tunggguuuuu!

shameel Iskandar berkata...

cemomoi nnt sy dtg ambik( kecuali yg cik amy sensei sbb dh ada)

melatidaisy berkata...

wah3..makin brtambah la lencana kt sebelah ni kan :)

pakcik kordi berkata...

ha'ah!chanteek!!ngn koi2 kena dek abg aku anak phg....hahaha!!tp koi ttp maintain!haha!

ikan emas berkata...

nak .nak ..

hu hu hu hu ..

Abd Razak berkata...

Salam...

Terima kasih sdra

Tanpa Nama berkata...

good day cemomoi.blogspot.com admin discovered your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer seo elite net seo backlink service backlink builder Take care. Jay

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong