Rabu, 9 Jun 2010

tag? paksa pekse diri

tajuk asal : tagged yang membunuh sangkutman
aku pon tak pasti, aku termasuk ke dalam kategori criminal ni ke?

1. adakah anda rasa anda hot?
- hujan sesekali ni, sejuk la... direct to d point – takkk!
2. upload wallpaper yang anda guna sekarang.

3. cerita pasal wallpaper tersebut.
- hasil seni sendiri, untuk tatapan sendiri, oleh pekerjanya sendiri juga, dan secara sendirian saje
4. bila kali terakhir anda makan pizza?
- tak makan, dan tak tak brapa minat...
5. lagu paling latest anda dengar.
- yap, lagu s.m salim & m.nasir yang jadik latar dengo blog aku
6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
- fikir, fikir, fikirrr apo nak buek ni
7. selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
- ayahhhh! .. bang, anak panggil tu... aaa, er aku ke?
8. tag lagi lapan orang.
-deena farhana
-melatidaisy
-kak azieazah
-nida
-kak werdah
-macy
-mia liana
-amira
(Heee aku bagi kat pompuan je yerk, sebab oang pompuan suka menjawab tag nih)

9. siapakah orang no. 1 kepada anda?
- kawan blogger aku yang bersemangat waja, syabas! (heee.. slalu crita orang tenyeh emel dia)!
10.katakan sesuatu kepada orang no.5
- semoga cepat sembuh dan sabo le atas ujian Allah
11.no. 3 ada hubungan dengan sapa?
- aku! secret admire.. eh tak, bakal mak mertua... eh, bukannn!... muahhaaa jangan maraa
12. bagaimana pula dengan no.4?
- nak kecek anggur kat dia... la la la bila la nak dapat kiwi ke, kanggarooo ke...
13. pesanan kepada orang no. 6.
- hemmm... dengo tengah angau tul ke? tu la jangan tengok sangat orang kawin, mula le ngigau nak kawin
14. kata2 cinta untuk orang no. 2.
- "kasih tak bertepian..." heh masa bercinta... ohw hiduplah dalam dunia realiti.. takde kutengok orang yang dah kawin terguling-guling macam crita hindustan tu konon indahnya dunia cinta
15. adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
- peh, kembar seiras lain mak lain bapak tapi menten comelll
16. berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
-dia tau aku polow dia
-dia tau gak aku pederaih blog dia
-dia tau la aku kaki komen dia
-dia tau kot aku suka sakat orang
-dia tau sat ni aku sebenarnya tak tau apa-apa (terrible!)

18. perasaan anda semasa buat tag ini.
-cemuih... bila nak abih tataww le

19. adakah anda tau si razman itu sengal.
elok le kalo tau dah sengal bawak-bawak la jumpa doktor pakar ke

20. gay or less?
ark! Apa kena mengena dengan aku nih? no more less?

END

hih.. ni si anamardia punya keja le ni... terkehel aku nak menjawabnya

5 orang adijauhari:

maCy berkata...

eh? sukati cakap orang angau... ahaha
mekaseh..tp da pna jwb..lalala~ ;p

deena farhana berkata...

haddddoiiiiiiiii....tekehel gakk nk njwab nehhh...halahaii...btol2 xdak mood nk njawab bendalah tag2 ni...insya Allah...igt nti buat le ye..mekasehhh

Nida berkata...

masuk buku 555 ye pakcik..hehe

Apa kangaroo???? hahahaha... jenuh nak pi tangkap tu

melatidaisy berkata...

mekasih tag sy .. t ade mase sy jawab ye :)

cemomoi berkata...

assalamualaikum rakan blog:

soklan ni memang seksa nak jawab, dan dinasihatkan takyah jawab le... kalu nak jawab gak ikut le sesedap rasa... dan harap apa yang saya jawab tu tak le menyinggung rasa sebab saya hanya bergurau aje...

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong