Rabu, 30 Jun 2010

kalu lemah semangat baik takyah

tinggalkan dulu crita orang asli

kita bukan helikopter tapi kalu kita nak cuba... arghh! lebih baik jangan

video
pagi ni je dua eksiden aku jumpa yang melibatkan penunggang motor (masih terbaring di lokasi) dan satu lagi kereta terbabas. semoga Allah melindungi kita dari bencana yang tak baik. aminnnn!!!

16 orang adijauhari:

sahromnasrudin berkata...

salam..just nk tanye awak nie lellaki ke perempuan???

Nur -al- Ain berkata...

mintak mintak la dijauhkan mati dalam keadaan cm ni, mati tu pasti, tapi moga bukan dalam keadaan cm ni..

ikan emas berkata...

Ya Mujib Ya Mujib..Ya Mujib

Abd Razak berkata...

Bagaimana agaknya nasib penunggang motosikal tu...?

akuanakpahang berkata...

Sesamalah kita memohon doa di elakan bencana dan kemalangan seperti ini.

* semalam kawan pun dpt berita seorg kenalan eksiden kat kg awah meninggal. Alfatihah buat beliau.

LanaBulu berkata...

Moga semua segera selamat sembuh..
Motosikal ni mmg bahaya...
Sendiri silap pun kene..
orang lain silap/lalai pun kene...
no cover...
Nak ken lebih berhati2..dan memandang lebih kehadapan ttg sebarang kemungkinan..
kalau dah nak jadi jugak ..nak buat macam mana kan..
bersabar dan redha je la..

zulkbo berkata...

salam..
banyak benar kemalangan
membabitkan motosikal
sekarang ini..

melatidaisy berkata...

ya Allah..tak terkata.ni belakon ke btol2, camane bleh smpat record?

azieazah berkata...

Kalu life kita ni, boleh dijangka, banyak perkara boleh kita kawal...

tapi kan banyak yang di luar kawalan kita?

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

mak ai...gulp! terkejut.

fArAh nAbiLA berkata...

ooo xmo nengok..=p

Mazru Majid berkata...

ya Allah..mudahan kite dilindungi kejadian sedemikian..koi pun selalu gek bawak moto ni

piewahid berkata...

weh, sejak smlm, ni kali keempat dh koi try tinggal komen d blog aok. xjadi2. letih dah koi naip!

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

sahrom: huuu stakat ni masih lelaki tulin sebab tu dalam n3 seblom dijelaskan 'ambil keputusan darurat tido dengan dorang pompuan'

ain: zaman muthakhirnya nabi kabo 'mati mengejut' tapi bentuknya sangatlah pelik dan dasat... mintak jauh le

ikan emas: ya Allah amitna bil iman wa amitna bi husnul khatimah

abd razak: wallahu a'lam sebab ni video dari luar negara

abg lanabulu: betul tu, risiko lebih beso dari yang lain, elak tau mengelak kesannya tetap ada, barang dijauhkan Allah daripada bencana kemalangan

zulkbo: ate gone moto makan banyok hok bawa pon macam-macam prangei

melatidaisy: kat luar negara barangkali cctv atau kebetulan ada cam kot... tapi banyak video gini, t la kot ada lagi bule kita tengok yea.. Allah nak tunjuk kat kita le tu camana kalu eksiden tu berlaku

kak azieazah: doa aje le moga selamat

siti bum bum: amboi banyak nau simbol nak kena guna... jangan tak leh tido dah le yea

fara nabila: tutup muka dengan tangan tapi bukak sikit je jari tuuu

mazru: sama le kita dan koi lebih selesa bergerak dengan moto ni...

abgpie: syabbbassssss, berjaya jua akhirnya. kata raihan - "alhamdulillah pujian bagi Allah!"

pakcik kordi berkata...

gile ah!melambungs!!!!

cemomoi berkata...

pakcik kordi: gitu le gayanya eksiden, kekadang menda yang tak terpikir sampai gitu jadiknya

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong