Rabu, 16 Jun 2010

kalu dah gitu gayanya..

video
aku rasa dua tiga hari ni patut qadha tido... barangkali dengan tido bule memberikan ketenangan... tapi ia bukan jalan penyelesaian. takpe.. aku punya cuti khamis dan jemaat ni dah lulus

14 orang adijauhari:

Mazru Majid berkata...

popalih..terkangkang baby te tido yak..

sahromnasrudin berkata...

selamat bercuti..cuti 2 hari nie nak lepak ne??

deena farhana berkata...

hu aloh melampo lampo tido lagu tu wei...hahaha..

ummu berkata...

bestnya, dapat cuti..hu hu kalaulah cek abe saya pun dapat cuti kan best
pepun tidur itu penting meski bukan penyelesai masalah namun disitu fitrah yang indah telah Tuhan ciptakan...

mahira oya berkata...

nk ke mane cuti nih...
sama la terasa mau qada' tdo..

maCy berkata...

adoii.. sangat lah comelnye mereka

Nida berkata...

lama tu bercuti..... nak pi mengail patin ke?

Pacifist berkata...

salam ziarah
selamat bercuti,selamat mencari ketenangan

Cikgu Jang .. berkata...

elok le tu.....asyik keje sokmopun takmboh kaye2 jugak ...

Abd Razak berkata...

Ramailah pulak nak qada' tidur

piewahid berkata...

salam sahabat,
bila smpai rase gitu, berehatlah cukup2... pastu aok smbunglah bgaduh dgn anai2 tu. koi xdpt nok menolong...

Acik berkata...

Bestnya tido...
Tiga empat hari lepas, acik tak dpt tido dengan selesa, tp alhamdulillah lepas tu dh dpt lena dgn baik..
Nikmatnya tido!!!

mamawana berkata...

Calam caiyang...

Mama visit....Ceriter tidor....bestnyer dpt tidor yg berkualiti tanpa gangguan...

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

mazru: uuuii tido tak hingat donia le tu

sahrom: cuti tu nama je, dah dok rumah keja juga

deena farhana: tido tak basuh kaki le tu

ummu: kabo je dengan abe, cuti skuloh ni le nak abihkan masa dengan family (heh! aku cuti pon family bukan ade kat rumah)

mahira oya: cuti ni? nak cari tempat tido le

macy: suka tengok orang tido ke...

nida: tak.. nak ngail anai-anai

pacifist: cuti kali ni rasanya tak menjanjikan ketenangan

cekgu jang: gitu le gayanya kija gomen mana nok kaye wehh

abd razak: haaa dah berjangkit le tu

abg pie: takpe koi daoh panggil geng nak bergaduh dengan anei-anei ter

kak acik: baca bismillah nak tido, ada orang kabo ubat tido ialah baca quran kununnya cepat le setan suruh tido

mamawana: harapnya takde le gangguan dari makhluk yang bernama anai-anai tu lagi

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong