Rabu, 26 Mei 2010

sakit lagi ke kepala tu?

owh...
aku tak tau, apa yang aku mau
aku tak pasti, apa yang aku cari
aku tak suka, apa yang aku pinta
aku tak nampak, apa yang aku hendak
aku tak dapat, apa yang aku hasrat
aku tak rasa, apa yang aku raba
aku tak rindu, apa yang aku seru
aku tak sayang, apa yang aku hilang
aku tak cinta, apa yang aku ada
aku, tak!
aku?
owh...
aku!
aku, rasa?
aku tak apa-apa...

15 orang adijauhari:

Ampuan Awang berkata...

hmm sakit kepala? tetiba teringat ayat ini,

"Sakit kepala tampal koyok..."

Lady SharpShouter berkata...

owh... aku tidak faham!

hehe.

sahromnasrudin berkata...

kadang2 mmg kita taks edar ape yg kita mahu..jika begitu, mungkin apa yg kita mahu itu bukan keperluan kita ;-)

endiem berkata...

ini kes berat... hehehe

akuanakpahang berkata...

Aku pun tak tahu apa yang ingin aku tulis dan aku tulis juga apa yang aku tak tahu...hehehehe..best

deena farhana berkata...

owh..owh..owh....aku suka puisi iniii...owh..owh..owh...aku juga xtau knapa aku suka puisi ini...hehehehe

mahira oya berkata...

kenapa ngn anda..hehe..
take care ye cemomoi..

azieazah berkata...

Terus pening....

piewahid berkata...

alhamdulillah aku masih rasa apa yang aku raba. hihihi....
t kasih bagi award sahabat, nnti koi tepek kat blog :)

melatidaisy berkata...

salam,

oo..ending die "aku tak apa-apa"

alhamdulillah :)

maCy berkata...

oh, kenapa? huhu

arryani berkata...

erk..ni sajak ke apa eh??

aku tau apa yg aku nk..
tapi..
tak dapat sebab jauh sangat..
aku nk ke disneyland sebenarnya..

Boleh tak sajak cam ni??
kihkihkih

al-lavendari berkata...

berat penyakit awak ni .. kena berlangir dengan 7 dukun dari 7 mukim baru kebah !

cemomoi berkata...

assalamualaikum kawan blog:

ampuan awang: sibbaik tak turun ke gigi.. tampal koyyok!

lady ss: ketidakfahaman itulah yang membawa kepada ketidaktentuan dan kecelaruan fikiran... sakit kepala

shahrom: hee stuju.. tak semua menda kita nak akan kita dapat

akuanakpahang: memang antara jenis manusia yang wujud melata di muka bumi ini ialah 'aku tak tahu apa yang aku tahu' dan 'aku tak tahu apa yang aku tak tahu' seeloknya buat tak tau jeee

endiem: sakit kepala memang kes berat... berat kepala ter

deena farhana: owh jangan terjangkit penyakit kepala tu.. nanti keliru pulak

oya: sakit kepala langgar pintu.. dah hati-hati untuk hari seterusnya

kak azieazah: alhamdulillah tak makan ubat pening dan tak pening dah

abangpie: memang hebat.. koi sesok napas nak masukkan bait ter.. ander iras-iras gangguan seksual

melatidaisy: cepat menangkap! dah steady dah

macy: hee jangan peningkan kepala dok memikirkannya.. gud luc

arryani: petik jari sebut kuat-kuat nak apa dan tuutp mata.. ada nampak menda yang nak tu, capai cepat-cepat sebelum dia hilang...

abg lavendari: den donga bomoh hebat kek branang dah moningga, kono cari tak cukup soghang nampak ey... ado cadangan ko?

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, aok nok bagi duit cemomoi, kecik tapok tangan sebutir rumoh keh tadohkan...mana???

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong