Selasa, 25 Mei 2010

nak letak kat mana tag ni

tima kasih...
daipada deena farhana

yang ni pon dia bagi gak


tapi yang ni, addusss... ada banyak soklan nak kena jawab...

3 names in your message inbox
1-spam
2-spam
3-spam yang banyaknya...

your main ringtone
henpon buruk... takde nada bunyi laaa

what you did at 12 last night
layan blog

who was the last person you went with? where?
Sam, jumpa nak settle bisnes dia kat semenyih

the colour of t-shirt you are wearing now
biru, bukan biru bn bukan juga biru pkr

the last thing you did read book
tak ingat tajuk tapi tentang diari alfonso de albuquerque la... sikit je pon

3 of your everyday favorite items
takde kot, pasal hari-hari mau...

the colour of your bedroom
ha..ha tanya orang lelaki pasal menda gini, warna baju aku pon terpaksa tengok balik... tak penah amik kesah

how much money in your wallet now?
takde! serius... memang takde sebab aku tak simpan duit dalam dompet

how's life?
ok, ok aje sebab aku takde nak cari apa sangat dalam idop

your favorite songs
peberet sangat pon takde.. ikut le sesedap rasa mulut menghibur ati...

what will you do next weekend?
ingat nak balik kampongggg

when was the last time you see your mom?
bulan lepas... seboleh mungkin tiap bulan balik le

when was the last time you talk to your parents?
minggu lepas ada la

who is the last person talked to you last night?
tentu la bini aku... walaupun dia dah tido sesekali ngigau tu aku cakap juga le dengan dia

the last surprise you got
emm... arahan gi manila

last thing you borrowed from your friend
pinjam stepler (kerajaan punya)

who is your bf/gf/husband/wife?
soklan dah pnah jawab dalam n3 seblum ni, rasanya dah terang dan nyata...

what do you feel right now
sakit kepala

wanna share with who?
takyah laaa, err tengok la camana...

who know your secret?
idop tak berahsia...

they keep your secret?
...

are you angry with someone?
rasanya, tak

what do you order at McD?
beger tu pon member blanja

the last time you feel so sad?
baru jap tadi... terhantuk kat pintu kaca lepas aku jumpa bos beso... camana aku ble tak nampak, mesti pressure tensen kat orang lain, aku plak yang kena

mahu tag?
tak moh...

kalu ada yang sudi nak amik sila la... takde paksaan

9 orang adijauhari:

melatidaisy berkata...

ayokk..siannye terantuk kt pintu kaca..hehe

sahromnasrudin berkata...

cantiknya awrd tue..nampak kiut plak

deena farhana berkata...

waaaa....timekasihh manyak2..sudi hargai pemberian deena farhana...heee

alahai...sian pala thantuk ye..

Nida berkata...

laa.... ada benjol tak kat kepala tu... kesian pintu kaca tu..

p/s: nanti Nida gantung award Cemomoi bagi tu ye.. thanks

Cikgu Jang .. berkata...

memang ada class....cantekkk

arryani berkata...

Erk...pintu kca tu tak pecah ke?? ish..ish...sadis tul..Camner bleh terhntuk nih...

nur izzati radhiah bt sahrom berkata...

sayangi lah pintu itu..hehehe..

cian2..takpe2..esok jgn langgar pintu lg..

azieazah berkata...

Hikhikhik!

jawapan pun ada yang boleh buat orang geram..

cemomoi berkata...

assalamualaikum teman blog:

melatidaisy: heee paling sian kat pintu tu.. apa la salah dia, kan

shahrom: sebabkan award ada banyak kat sini, bule amik jika sudi.. bukan tanak sebut nama, kang ada yang kecik ati tak sebut

deena: sibaik bagi kat blog je, kalu bagi cenderamata soheh gantung kat dinding rumah.. pe pon tima kasyih sebab ingat kat kita

nida: anak dara ramai tu, mintak tolong tuamkan benjol ni. adehhh, adoi laaa (ngada la pulok, suara ala-ala p.ramlee; masam-masam manis)

cekgu jang: haaaa bukan pintu class yea, pintu glass

arryani: seskali buat lawak bodo gini bule le orang simpati, ni blum bos tau lagik ni.. mesti bos bagi duit ubat... jangan harap!

izzati: ooo tak sayang dan tak langgar dah

kak azieazah: geram jugak ke...

....................

aku...
salah orang lain
kalo aku kena marah kat bos mestikah aku marah kat pintu
salah aku sendiri
pintu
bos

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong