Khamis, 4 Februari 2010

Filled Under:

aiseh minggu yang sibuk dah bermula.. hari ni nak gie kedah sampai 8 Februari sambung kat pulau pinang 2 hari baru ble balik... time cina masih sibuk beraya nak gie merayau kat terengganu la pulok.. maunya seminggu.. barangkali kekangan masa ni tak dapat la nak jumpa kengkawan maya ni... kalu berkesempatan ke kafe siber ti insyaallah bule le kita bersembang ye... pasal kerja kali ni tak kira tempat, letih masuk bandar pergi merayau sampai ke kampung-kampung pulak... nak buat research sikit.. so mintak maaf kalau tak sempat menjengah teratak rakan-rakan semua... apa pon semoga Allah merahmati kita semua.

12 orang adijauhari:

azieazah berkata...

Aminnnn....!

tapi memang seronok bertugas luar sekali sekala.. asyik terperuk jer kat ofis, balik2 tengok muka yang sama... jemu wooooo...! hehehehe

Akuanakpahang berkata...

Sama lah kita nak buat cam ner... tugas dan tanggungjawab perlu dilaksanakan... janji ada masa juga utk kita berblogger kira ok dah.

Nida berkata...

Salam tuan...

Selamat berjalang ke ganu... makang kepok leko banyak2 deh...

Cikgu Jang .. berkata...

best le awok rodong dapat gi negeri org...kome cikgu ni...kalo tok dipanggil kursus/mesyuarat....duduk le kat sekolah sokmo...

shaniza berkata...

Salam...
Kerja sambil jalan2 tentu menyeronokkan tak la mcm kami ni yg kerja setempat je sampai ke tua.

piewahid berkata...

selamat bertugas wahai rodong. semoga tercapai sgala perancangan. selamat pergi & kembali.

cemomoi berkata...

assalmualaikum teman-teman:

kak azieazah:- sesekali ninggalkan rumah tentu banyak yang akan dirindui... wooo lama gak ni nak ninggalkan opis nii

akuanakpahang:- sedikit amanah dan masa depan bangsa dan negara ada kat tangan kita... harap dapat buat yang terbaik le

nida:- kopok ganu besa dah ni rasa nz punya tu la plak... terlio nengoknya

cekgu jang:- he he.. baru ni mesyorat dengan orang kem. pelajaran dia kabo tnt pon dah tok ander budjet.. gone nok otstesen

shaniza:- tak jemput ke nyinggoh... baru balik dari kayu itam ni... sempat gak diorang bawak ke sana

piewahid:- tima kasih atas doa ter, moga kita sokmo dalam peliharaan Allah

RMY-Abelitokjoro berkata...

salam dari bukit istana.. salam pkenalan.. kalau nk tengok gambar pengantin.. jengok la blog abeli http://cheritaperkahwinan4.blogspot.com

IRIS berkata...

Salam Cemomoi...

Saya lebih suka kerja di luar ofis..boleh jalan2/tengok negeri orang...tang makan yang tak boleh lepaskan.

hehehe selamat bertugas ye.

cemomoi berkata...

rmy-abelitokjoro:- tima kasih join seni, insyaallah tak lama sampai le ke sana

iris:- tu baru betui jalang-jalang cari makang... malangnya saya ni tak kuat makang

RMY-Abelitokjoro berkata...

assalam cemomoi.. kenal tak sedara abeli kat felda cemomoi tu.. nama nya rodi.. tokey ikan kat pekan sari.....

cemomoi berkata...

abeli:- gamoknya kalu tengok kenei kot.. tak ramei hok jual iakn kat sana. koi ni jarang beno balik cemomoi sebulan sekali je la... orang pon tak brapa nok kenei pasal sejok skuloh menengoh sampai kerja banyok dok kat luo