Selasa, 29 Mac 2011

berpada-pada la...

penat la...

lepas sukan... kepit belon la, tarik tali lagi... terus terjun laut lawan ombak yang bule tahan tingginya lepas tu layan bola sepak pantai sudahnya terjun kolam pulak... ari ni sakit-sakit badan nak g kija. sibbaik memikirkan banyak menda tak setel kat opis... gagahkan juga la.

yea... idop ni perlukan ketenangan. senyum buat kita rasa idop tak le terbeban. senyum untuk lupakan sekejap masalah, kan?

video

24 orang adijauhari:

cik nurussalwa berkata...

ingat ape tadi..
ih3

iqbalsyarie berkata...

perghhh... apa harimau tu buat?

Aanas berkata...

senyum kena ikhlas dari telinga ke telinga.. kena kuar dari hati.. heheh.. kalo senyum senget, senyum kedekut atau senyum kambing lagi buat hati sakit..

Cik SHiNJU berkata...

Kalau keje xdok tekanan badan penat pun x terasa...kalau tertekan,badan sihat pun rase lemoh jek..

akuanakpahang berkata...

Kalau kena ganggong tentu abis punggung :)

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Bukan senyum dah ni, gelak sampai kuar air mata nengok ghimau tu..

Ati Masrif berkata...

nasib cepat panjat

kalau hilang anu...

mahu haru...huhu

arryani berkata...

aksi harimau tak seganas org yg pnjt tu..;D

Miecyber berkata...

Kedamaian jiwa dan raga...

Asam Rom

Sham berkata...

rimau tu nak berkawan je tu...

shameel Iskandar berkata...

adakala kita perlu jadi pelarian. maksud saya pelarian seketika, iaitu melarikan diri dari lelah akal dan penat fizikal dgn berhibur. iinlah yg dilakukan leh masyrakat zmn dahulu setelah penat seharian di sawah mrk akan menikmati dikir barat, wayang kulit dan mcm2 hiburan pada waktu mlm.

mcm mnlh harimau boleh masu kke tandas tu. hahaha

Yastro berkata...

Derang saje pedajai la nih...isk..isk..isk..
Terbantut niat kawan tu...hahaha

sahromnasrudin berkata...

senyum..tak perlu apa2 hehehehee

Abd Razak berkata...

Napelah tak kunci pintu ketika sedang berhajat..

Nisa' Pasir Gudang berkata...

selain dibibir senyum boleh juge dgn mata * wink *wink

Hisyam berkata...

kena ngap masa melabur. naya. jom masub blog ada entri baru.

dyea irdina berkata...

wah sonoknya main sukan ala2 sukan rakyat..heheh lama dh tak g famili day jdnya dah lama tak main menda2 tu semua...nasib terjun pool..klu terjun ombak camner?

Mohamad berkata...

Senyum boleh panjangkan umur..

Jejaka Desa berkata...

Gile weh.Rimo masuk jamban.

Pengumpul Blog berkata...

ceh...saya ingat apa tadi....hahahaha. terjun laut rupanya.

si para para berkata...

betul...sederhana tu perlu..

err kenapa rimau tu kacau dia nak uk

cemomoi berkata...

assalamualaikum:

cik nurussalwa: bagi senyum sikit

iqbalsyarie: salah pintu le kot

Aanas: susah juga nak tafisrkan senyuman orang ni.. apa pon moga ikhlas baru ati senang

Cik SHiNJU: tul la... ketnya ande je yang nak buat kita susah ati... masalah tul

akuanakpahang: ni rimau dah jinakkkk (sudin, bujang lapok kata)

azrina: suka rimau tu tau kalo lawak dia orang ketawa cenggitu

Ati Masrif: hee.. takde ganti dah tu

arryani: tak melatah pulak rimau u yea

Miecyber: sedang usaha cari ni

Sham: tumpang membese la tu

shameel Iskandar: rasulullah pon berkhalwat mencari kedamaian

kita pulak dok ketawa kat orang... tak senonoh tul

Yastro: tu la bergurau melampo betui

sahromnasrudin: jangan ketawa berlebihan ikut cara nabi bila dengo lawak senyum je

Abd Razak: bukan orang islam le kot...

Nisa' Pasir Gudang: dalam pengertian dari mata tu

Hisyam: heh, n3 lebih sensasi tu

dyea irdina: dua-dua layan, penat main omak baru layan kolam... bahagia kejap

cikgu Mohamad: dan moga berkat dalam idop juga

Jejaka Desa: rimau gila ke, orang tu gila, tak tau le koi

Pengumpul Blog: cari damai dari laut

si para para: bersederhana dalam segala hal maknaya playsafe

sapa la pedajai orang cenggitu

ummu berkata...

assalamualaikum saudara
senyuman bisa menenangkan hati yang melihat ukiran senyuman itu.

cemomoi berkata...

ummu: moga senyum kita sokmo datang dari ati yang ikhlas