Rabu, 23 Februari 2011

menang? yeps... jangan antiklimaks k!

makin garang nampak...

kali ni team bola kita tak toleh belakang... walopon dapat banyak bonus dorang lebih kemaruk untuk terus menang... syabas le pasukan kita. lepas ni kita memang tak perlukan jurulatih cenggini hanya untuk nampak hebat bila pegang bola...

video

psst: err sapa pula jadik player rebutan pakistan yea. ada sapa-sapa nak main kat sana? sambil tu bole jual karpet skali!

15 orang adijauhari:

Yastro berkata...

Huiyooo...bia bete ni cemomoi...ke lakonan jerr...tererr abis kalau player kite bleh wat cengini...

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Kalau ikut cara main dalam video tu 15 minit abis terus tenaga :)

Jejaka Desa berkata...

Ralit weh.

akuanakpahang berkata...

Majulah sukan utk negara :)
*Org Paskitan byk carik bola kat sini :)

zulkbo berkata...

salam..
ermmm...tahniah menang semalam..
tapi harapan besar menanti..

sahromnasrudin berkata...

pas nie depa nak amek khairul fahmi main kat liga sana kot hahahahaha

Kakzakie berkata...

Kakak ingatkan masa ada helikopter berlegar bola tu terkena helikopter.

Siapa berani nak main kat Pakistan. Yg di sana pun ke sini jual karpet.

Sham berkata...

kome dulu main bola lebih kurang gituler...hik hik...

mida midot berkata...

yaaaa. .harimau malaya mengaum .:)

munna berkata...

walaupun laki bini tak minat bola.. tapi tetap sokong team kita...rimas dgn mat pakistan yg sibuk nak jual karpet ni...org dah kata tak nak.. dia bukak juga bungkusan dia tu...

Miecyber berkata...

Pakistan simpan kuku kot...

Vaksin HIV berjaya di India

shameel Iskandar berkata...

syukur menang smlm. tapi lawan kt pakistan nnt mungkin lebih mencabar . harap pasukan negara akn trus bangkit.

NICK IRFAN berkata...

malaysia skrg byk menang tahniah jgk kat rajagopal

kiwi berkata...

adeh..x tgk pn bola..x sempt..huhu

Mimi Jazman berkata...

maju MALAYSIA!! hehehe.. kite x minat bola tp jiwa ttp org malaysia..