Selasa, 1 September 2009

camana la aku nak tenyeh lagi


dah puas tul aku cuba jadi pelukih potret, bila aku jumpa orang yang pandai lukis potret aku mesti tanya apa rahsia melukis potret, teknik ke tak kira apa la... aku penah tanya kat s.amin sahab... iskh! pasal aku jeles tengok orang ble lukis aku tak ble jugak... camana nak buek aa.. kalu ada yang expert nak bagi tip tu tima kasih banyak la aku ucapkan

0 orang adijauhari:

pilihan

Melayu Hebat: kita genius la

siri tajuk tu pon dah menjadikkan sesetengah orang melayu rasa jelek - malu nak ngaku apatah lagi nak bangga dengan kemelayuannya. takpe, tu...

rodong