Selasa, 1 September 2009

Filled Under:

camana la aku nak tenyeh lagi


dah puas tul aku cuba jadi pelukih potret, bila aku jumpa orang yang pandai lukis potret aku mesti tanya apa rahsia melukis potret, teknik ke tak kira apa la... aku penah tanya kat s.amin sahab... iskh! pasal aku jeles tengok orang ble lukis aku tak ble jugak... camana nak buek aa.. kalu ada yang expert nak bagi tip tu tima kasih banyak la aku ucapkan

0 orang adijauhari: