Isnin, 25 Mac 2019


journey to china


diberikan bilik di Inner Monggolia Grand Hotel, mesti la selesa, kan... untuk delegasi luo negara!

sampai je aku terus merayau sensorang dekat sekitar hotel. kebetulan ada taman kat situ. persis crita kungfu jakie chan 'the karate kid' yang kita nampak orang tua main pingpong kat taman... memang tamannya dipenuhi warga tua yang bizi eksesaiz.  

ntah berapa km aku berjalan tak tau le. yang aku tau cuaca agak sejuk. cahaya mentari cuma sedikit menghangatkan badan. aku susuri  jalan dan bangunan yang dihiasi bunga dan batu besar sebagai arca dan deko. sesekali angin kencang, aku rasa macam nak tumbang.

faktor cuaca sangat penting membolehkan orang kat negara macam ni buat aktiviti luar. bahkan g keja naik beskal takda la masalah... tak le risau ketiak belengas! kalu kat mesia ada brani nak baring-baring kat dataran merdeka waktu tengah hari? huihhh rentung nanti!


 
 
 

0 zmn org suka mengomen:

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak