Rabu, 12 September 2018


waktu kecik-kecik dulu aku memang kaki bertumbuk... kira budak yang slalu buat family susah ati... kekadang sampai jiran pon dok cari sebab blasah anak dia... huuu tu zaman kanak-kanak punya crita. gist dari crita tu ialah keberanian, dan kekadang keberanian yang membuta-tuli!


aku pnah berambat dengan fru waktu mula-mula reformasi tercetus depan mahkamah kat dataran merdeka kerana pergolakan politik dato' sri anwar ibrahim dulu... beberapa kali join perarakan tapi akhirnya aku tinggalkan aktiviti tersebut. aku bukan peminat sesapa, dan sangat tak berminat dengan hal politik. join kerana merasakan keadilan perlu dipertahankan... apabila perjalanan mereka semakin jauh dengan hal politik, maka aku tinggalkan demonstrasi


4 april 2010, jalan tun razak kuala lumpur


yang nak crita kali ini ialah bagaimana satu hari aku gi solat jemaat kat tabung haji. selepas solat, geng ngo muslim mengadakan protes kezaliman israel terhadap palastin. maka aku join sekejap sebelum memutuskan untuk menjadi paparazi. kali ini dengan lebih berani aku pergi ke trak fru dan mengambil shoot dan angle yang lebih menarik. datang dari belakang fru, aku memberanikan diri amik gambo sehingga berdiri di sebelah sorang awek fru. Nampak gambo perisai fru tu.. mula-mula dia jeling aku, lepas tu aku dengo bos dia jerkah suh halau aku... keh! keh! keh! sebelom aku naik lori polis buat kali keduanya, baik aku bla dan balik ke opis... waktu rehat pon dah nak abih ni

0 zmn org suka mengomen:

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak