Selasa, 16 November 2010

kukorbankan rasa

ketika para haji sedang mencukupkan rukun haji, kita kat sini tertunggu-tunggu akan kedatangan idul adha. moga jemaah haji kita akan mendapat keredhaan Allah dan beroleh haji mabrur... manakala kita yang menanti kedatangan idul adha ni juga beroleh rahmah dan mawaddah Ilahi.

bagi yang melaksanakan ibadah korban, moga ia sampai kepada ta'abbud ilallah dan diterima akan ibadah berkenaan.

aku nak amik kesempatan mohon maaf kepada semua teman, pembaca dan tetamu yang menyinggah di teratak seni ni. andai selama kita berkenalan dan bersilaturrahim di maya ni terselit bicara berbisa menjadi noda, terkasar bahasa membuat hati terluka, terlajak kata hingga merah telinga, tersasul senda lalu mengguris rasa, yang semuanya akan menjadi dosa sesama manusia, harap sangat dari kerendahan hati dan naluri ni semoga diampunkan le

dan jangan disimpan di dalam ati yea... kelak makan ati yang kendian akan sakit ati lalu bengkak la ati tu takut pula membawa kepada busuk ati

dan hati-hati la di jalan raya kepada yang nak balik kampung tu...

22 orang adijauhari:

Werdah berkata...

Salam cemomoi.

Selamat menyambut 'idul adha dan semoga kita dapat korbankan segala 'Ismail' yang ada pada kita. Semoga Allah terima segala amalan dan mengampunkan dosa-dosa kita. Allahumma Amiin

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Salam AidilAdha buat aok juga.




*Tak jadi balik ke Benta esok.. Beraya di rumah emak di Semenyih aje kita..

sahromnasrudin berkata...

salam eiduladha untuk cemomoi juga..saya pun nak minta maaf zahir batin kalau komen saya buat cemomoi tersinggung? raya nie lik simpang pelangai ke???

Abu Aiman berkata...

Salam Aidil Adha dan selamat bercuti.

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya Eidul Adha..

Maaf atas segala silap dan salah..

Lana~Bulu berkata...

Makan hati tu kira baik sangatlah tu cemomoi..jiran sebelah makan tulang dan sup tulang je...kata pramli..hee
p/s-sama2lah kita naa..sikit2 tu tok sah dok pi simpan .. banyak benda lain yg nak kena dok ingat kan...
selamat berkorban..maaf zahir dan batin

melatidaisy berkata...

salam eidul adha kembali :)

ikan emas berkata...

selamat hari raya korban...

maaf zahir batin.

Fello Ariza berkata...

selamat hari raya aidil adha cemomoi..

huhu

shameel Iskandar berkata...

Salam ediul adha dari saya. Kejap lagi nak balik kampung.

akuanakpahang (AAP) berkata...

Salam AidilAdha juga drp saya sekeluarga maaf zahir dan batin.

m!da BucHuxX berkata...

salam aidiladha. . . .
semoga ia mengingatkan kite pengorbanan plg suci kerana ALLAH. .insya-allah . .

maCy berkata...

salam cemomoi.
slm eiduladha ;D

NICK IRFAN berkata...

selamat hari raya aidiladha kpd en cemomoi dan keluarga!!!!

SHARIFAH NURUL FARHANA berkata...

salam aidiladha..

Nida berkata...

Salam tuan Cemomoi..

Salam Aidil ADha dari kami yg jauh... di saat semua di sana membuat ibadah korban, kami di sini terpaksa berkorban perasaan... :)

ummu berkata...

assalamualaikum Cemomoi
semoga Allah menerima amal soleh hambaNya yang ikhlas.
maaf ya terlewat datang ke sini nak ucap selamat hari raya aidil adha.sibuk sikit dgn anak2 dan persiapan aidil adha.
sekian,wassalam

relevan berkata...

Salam Raya Korban..Balik Cemomoi ke?..

mahira oya berkata...

salam aidiladha..

Aanas berkata...

salam tuan cemomoi,
minta maaf jua dan selamat menyambut aidil adha..

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Selamat Raya Haji gak..
Mohon maaf zahir dan batin..

cemomoi berkata...

assalamualaikum dan salam idul adha:

moga kita semua akan ada kesempatan untuk menjadi tetamu Allah di rumah-Nya yang tanahnya paling diberkati nanti insyaallah