Rabu, 12 Ogos 2009

Ahad1011199610.00a.m
gie kuantan dengan s. amir, man, talhah, yatie dan finie. aku dengan man naik motor ikut muazam shah. lepak rumah abang dia kat sekolah ag. Irsyad, jalan gambang. 6.00 p.m gie daftar. kitorang dijemput sama dengan beberapa lagi wakil persatuan anak Pahang semua universiti oleh IKIP untuk incharge perjumpaan pelajar tahun akhir tajaan MARA. sempat la aku jumpa khusayri, norazlan dan saiful johari (sinior kat ... ). program ni sampai jumaat. pendedahan lebih banyak pada kerjaya je.
malam pertama ada meeting dengan GPMS konon nak tubuh GMAP (gabungan mahasiswa pahang) iskh! lambat tul abih meeting ni, aku nak dating ni (jangan marah aaa, ketika ada ruang sambarlah peluang). gie tlepon awek jap. pukul 1.00 a.m baru abih meeting, mata aku dah merah menyala ni ngantuk beb, letih bawak motor tak hilang lagi. tipon awek tadi janji nak datang jap esok... "aiseh! takde orang la kat rumah.." "ala jap je, singgah tunjuk muka". esok tu time bebudak MARA masuk taklimat, kitorang merendek kat kubang buaya. so itu le pertama kali kengkawan ble nengok awek aku.

MusicSRC.com - Music Videos
selasa, perasmian oleh Dato' Seri Adnan Yaakob, petang ceramah, malam lak bertenet, ceh! takde la tipon je.. layan feeling. malam esok dinner dengan MB kat hyatt hotel. petang khamis lawatan ke kilang proton di peramu, pn. norazean (comey tuuu) dok layan kemiangan kitorang nih. baru dapat baby 3 bulan, amy namanya. "ble la simpan untuk saya kak yea... ha a la tu..."
malam tu sempat lagi celah call awek ajak gie makan kat tg. jumpur. tah keta sapa kami balun, pakat ramai-ramai gie mencekik ikan bakar.. argh! tang awek ni, panjang crita.. so yang ni aku skip la... esok tu majlis penutup, kendian bebudak ni ajak discus pasal GMAP kat temerloh. okeh la, cenggitu aku tunggu kat temerloh la. dua kali meredah hujan, dua kali baju kering atas motor, berenti jauh sekali. aku sampai je kat temerloh, sekolah lama, member khabo ada call dari kuantan bagitau program tu kensel. hek eley... o.k la so aku terus balik kampung...




0 zmn org suka mengomen:

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak