Jumaat, 26 November 2010

Filled Under:

bonussss!

Sasaran dicapai, Zolkples boleh tidur lena

hee... tajuk n3 tu tak valid untuk kakitangan awam... tapi dengo crita duit skuloh masuk awal disember ni, so terima le seadanya yea!

apa keja pon malah dalam idop kita punyai tujuan dan sasaran untuk dicapai. ia menjadi motivasi untuk kita lebih berdaya saing. yang lain tu sebagai bonus le kot... gamaknya ape le bonus yang akan atlet kita dapat bila balik dari china nanti? tahniah le kepada yang berjaya dan jangan mengalah pada yang kalah



err, sukan guangzhou lum abis lagik hek!

17 orang adijauhari:

akuanakpahang (AAP) berkata...

Kawan ttp menanti dgn seyum bonus 500 tu boleh juga nokok getek :) tahniah buat atlet kita dpt 9 emas.

Entri Terbaru "Rugikah... jika kita tidak meninggalkan balasan komen?
"

ckLah@xiiinam berkata...

Masa ajar Sejarah ting 4, ada beritahu budak kelas hujung, bhw pemenang2 dlm acara Sukan Olimpik awal2 tamadun dulu hanya dihadiahi kalungan daun zaitun dan makanan percuma. Sikit pun mrk tk percaya....

Dah kasi tgk klip sejarah berkenaan, barulah nganga...

Abd Razak berkata...

Kalau dulu pemenang2 acara Sukan dari negara kita jarang mendapat bonus seperti sekarang ni. Mereka bertanding penuh dengan semangat kesukanan.

akie berkata...

agak2..kalau bonus kakitangan awam 2 atau 3 bln mcm bank2 camnelah ek

zulkbo berkata...

salam..
tahniah..koi pula
tak tahu ande ke idok
selalu Raya Cina..

azieazah berkata...

Pemberian bonus adalah penghargaan. So hargai lah..

Untung kalu dapat bonus mcm bank, sbb ada bank yg kasi bonus sampai 6 bulan.. perhh!

NICK IRFAN berkata...

dapat bonus apa plak ni?? dlu bkn dh dpt ke? wah!!! nnt nk kena tanya ayah sy ni...

SHARIFAH NURUL FARHANA berkata...

bes nyer da keje ada bonus2..kite blajo g bonus pun xdok..gaji pun xde

Echam berkata...

Tahnioh2... koi mmg takde bonus... heheheheh

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

sabar menanti ....

ada ke tak tahun ni...
kalau ada banyak ke tak nanti... dupdapdupdap..

Ati Masrif berkata...

bonus mmg sgt diperlukan bila hujung tahun ni..esp. for parent kan...

juga semangat for the staff..kerja rajin lg..huhu

m!da BucHuxX berkata...

wuuhuu. . tula nak pilih pasangan pun ader bonus.hehe

Werdah berkata...

Salam Cemomoi..

Menariknya sasaran dalam video tu.. betullah bila kena sasaran dan matlamat.. bila lepas diuji dan berjaya melepasinya maka terserlahlah hasilnya.. sememangnya hidup sentiasa diuji... boleh ambil pengajaran daripada N3 ini dan juga "Zolkples boleh tidur lena"

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

agaknya berapa banyak pembaziran hanya menejar 10 butir pingat..dan memuaskan beberapa puak,..berbanding yang amat perlu

cemomoi berkata...

akuanakpahang: asal dapat duit free lebo mulutnya...

cKlah: orang sekarang tak masyuk tak sah...

abd razak: nak wat camana, la ni material mengatasi segalanya, semua orang nak memburu kemewahan

akie: jangan la... dapat se'coet' tu pon harga barang naik cam nak gila

zulkbo: heee... sekali pon takpe sebab cina bagi angpau banyak

kak azie: nak bagi bonus pon susah... dah dikabokan ni duit sekolah anak jadik patut bonus kena le bagi, jangan kata dapat dua bulan, ni pon dah brapa tahun tak merasa ni

nick irfan: mana ada bonus, itu ari kerajaan kata duit raya, yang ni duit skuloh anok

sharifah nurul farhana:(mesti letih nak tulis dalam ketas exam ni tapi nama tu sedap) takpe blom masanya, kitorang dulu pon cenggitu gak, harap bonus dari 'fama' (father & mother) je

echam: kna carik tu

azrina: ada ke? mana ada...

ati masrif: tu yang makin tak slera je nak keja bila tau takde bonus

mida: ngeh3x, takkan takde bonus takde pasangan kot...

kak werdah: idop ni memang suatu ujian untuk memilih siapakah di kalangan kita ni yang terbaik amalannya...

brutalsolo: kita dah didik dorang cenggitu, gigit jari le orang yang susah dan miskin

ummu berkata...

salam saudara
tahniah kepada yg menang
berusaha lagi kepada yg gagal
kerna jalan menuju kejayaaan
memerlukan banyak pengorbanan.

cemomoi berkata...

ummu: bukan senang nak jadik senang yea