Rabu, 29 Januari 2020

kat rumah, kekadang bila takde menda nk tengok, aku akan dok ngulang video keluarga yang aku buat untuk tatapan anak2. imbauan-imbauan ini ada waktunya, melahirkan kekesalan kerana tak buat yang terbaek untuk mereka pada waktu itu.

ilmu editing yang aku timba, aku manfaatkan untuk dorang sebagai satu bentuk dokumentasi sejarah idop mereka.dan salah satu cara nak peringatkan mereka, aku selitkan ayat suci al-quran, petikan hadis, kata-kata hikmah dan banyak juga keratan video ceramah yang berkaitan dengan tema yang aku pilih. nak harap dorang dengo ceramah atau layan tape ceramah memang susah la kan... serupa macam kita jugak la, asik ngadap gajet, media sosial, main game daripada nak layan menda positif gitu... jadik, itu je la cara termudah supaya dorang dapatkan aura nasihat.

banyak lak bebel...

ni video kedua yang aku terlibat hasilkan selepas kursus video; sebagai pengarah dan narator.



0 zmn org suka mengomen:

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak