Selasa, 22 April 2014

masa senangmu dah abih, la ni masa sibukmu plak....

assalamualaikum w.b.t

memang teruk! kalu yang kenit dah beso, yang beso pon sampai dah hilang gigi... tak patuttt

lama betul blog ni berkubur

doa untuk semua rakan yang pnah bermastautin dan bermukim di sini, moga ceria sokmo dan teruskan perjuangan


5 orang adijauhari:

shameel Iskandar berkata...

Salam sahabat.
lama bbenar menyepi.. apa pun selamat kembali menulis.. eratkan ukhwah sesama macam dulu2.

Melatidaisy berkata...

salam. saya pon salah sorg yang pernah bermastautin di sini :) da beso dah hero2 en. cemomoi !

Ati Masrif berkata...

assalam,

lama menyepi??

den pun lamo menyepi gak...hehe

ada masa marilah singgah page baru
ati ye :)

https://www.facebook.com/atihomemade

TQ :)

deena farhana berkata...

rindu zaman dulu2 blogwalking. rupa blog dr dulu xberubah..nicee

terokai seni berkata...

assalamualaikum w.b.t

kengkwan lama;

memang niat ati nak menyepi lama-lama... sampai le orang lupakan blog nih... lepas tu bole le rasakan kembali jerih payah berblogging

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

MaKaSeH JeNgUk

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

lukisan simple semua orang ble buat sendiri