Rabu, 7 Oktober 2009

Animated Pictures Myspace Comments
MyNiceSpace.com
bila orang tengok gambar awek ni atas meja aku, diorang tanya "peminat ke?" "tak aih! dia yang minat kat aku, tapi aku malas layan" he he bila siti dah kawin aku dapat lak satu emel lagu dari peminat dia yang merana dan merapu mengenangkan perkahwinan siti dan aku simpan lagu tu untuk sama-sama layan feeling kira senasib cam mamat yang cipta lirik tu untuk siti. atas kesungguhan aku yang nampak cam syok sangat kat siti, kawan aku rusdi bagi kat aku beberapa keping koleksi gambar siti masa mola-mola meletup dulu (genuine ye bukan amik kat kedai gambar sebab dia amik dari kawannya yang jadik wartawan hiburan) sampai sekarang gambar tu masih aku simpan dan letak atas meja untuk tatapan tetamu yang datang singgah kat meja kerja aku. siaaan siti kenapa la aku tak layan dia dulu...

2 zmn org suka mengomen:

RoseSaber berkata...

poyo nyerrrr

terokai seni berkata...

ha ha memang dah agak punya

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak