Selasa, 1 September 2009

jumaat2305199709.00a.m
untuk kali ke brapa nak interview kerja tak tau la. dah 6 hari aku lepak kat bangi, kat rumah sewa lama, nak cari kerja. aku dah merayau kat kilang onkyu, raza dan sapura. aku dah hantar resume kat kolej ikatan dan puteri resort hotel. dan aku dah pergi ke pejabat ujang yang terbitkan majalah kartun baru 'varia lawak'. semuanya mendukacitakan (kat pejabat ujang ada la la crita lain bila aku jumpa sapa ke namanya, en. akram ke hapa ntah lupa la plak).
hari ni aku cuba lagi. kali ni kat kenny roger's puchong. tempat s. amir dan pak leh training. diorang khabo ada kosong, gi interview dan terus training kat situ je. dah la pegi tu nyaris tak mati excident dengan lori tanah... he he salah aku la nak tunjuk teror, potong lori tanah masa naik bukit. udah tu datang satu lagi lori tanah dari depan, aku tak dan nak potong, last choice aku masuk bawah lori dok control body aku jangan sentuh lori dan dok tengok pergerakan tayar lori, dia laju ke brek ke... lepas je lori tu aku kluo balik, mamat yang bawak lori tu punya hangin dengan aku, agaknya tengok aku dah hilang mesti mati punya ini budak.. dia terus jerkah kat aku "dey thambi lu mau mati ka..." bila aku potong lori dia).
korang bayangkan kali ni aku pulak yang hangin, sampai je kat sana manager tu kata isi borang aje, ikut prosedur biasa... argh! tensennya aku, aku datang siap dengan baju uniform dia baju putih sluo hitam untuk training manager. last balik bodo je la.

0 zmn org suka mengomen:

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak