Selasa, 4 Ogos 2009

sabtu2509199309.00a.m
aku dengan zamri gie Central Market. Malaysia Fest, ada kartunis buat demo melukih. ramai gak orang. terserempak dengan syikin, junior kat ..( sekolah lama). cun jugak weh... tengah hari tu hujan lebat ko. nak jadik crita, zam amik kertas, lepas tu kitorang pakat melukih sesaja je kat bawah payung tu. bantai dua tiga kerat orang yang ada kat situ minta kitorang lukihkan untuk dia. arghh! kelam kabut aku, ketor bebb, mintak maap la bang, kitorang bukan le kartunis yang terlibat dengan demo ni.. takpe la, diorang sound. pakat lukih dua tiga keping, hujan reda aku dengan zam terus ca alif but.. tak daya nak layan, makin lama makin ramai yang datang mintak lukihkan.

3 zmn org suka mengomen:

zamrey berkata...

Oik..oik.. ni hapa criter nama haku ada masuk nih..
hahaha.. memang lucu time tuh. walaupun tak jadi kartunis yang sebenar-benarnya pun.. kita berdua sebenarnya dah diangkat menjadi kartunis oleh kengkawan sejak di zaman sekolah lagi.. sampai la ke UKM. Cuma bakat kita tak dikembangkan sebagai satu kerjaya jer..
Cayalah bro...

zamrey berkata...

oit..oit.. nama aku pun ada nih..
Memang lucu time tu.. aku jeling sebelah aku nampak kartunis "Pak Jab'(Rejabhad) dok pandang je.. agaknya dalam hati dia kata.. "Ni mana punya kartunis nih.. tak penah aku jumpa pulak".
Tapi apapun bro.. kita ni memang dah diangkat jadik kartunis sejak di zaman sekolah lagi.. sampailah ke universiti.. cuma kerjaya kita mengehadkan peluang untuk ketengahkan bakat yang ada.

terokai seni berkata...

aik tak sangka aku ada maklumat baru, pak rejabhad tu aku ada jumpa bila pekartun buat lawatan ke opis gila-gila

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak