Rabu, 5 Ogos 2009

isnin0301197908.30a.m
ehekhem, dah beso sikit, nak jadik student (sekolah TADIKA daa...) heh! kira okey apa! cam biasa la kan, samseng! tapi kali ni lebih adventure sikit... bertumbuk dengan geng-geng kelantan (azman @ komeng, harun, nawi & azmi) geng aku cuma milan dan mat cacing je, cis! pecah bibir aku... argh!!!
ada satu cerita yang segar diingatan, aku dengan milan tengah main boyan. fuh! sikit punya laju apa, takleh nak brek. tetiba loceng abih rehat berbunyi, arg! sudah! bila boyan berenti je, bebudak dah lama masuk kelas. heh! aku pakat nyorok le (dalam culvert - dulu ni sebahagian daripada aksesori padang permainan), nampak la dek aku bini Arbak (makcik kantin) tinjau sapa-sapa yang tak masuk lagi. when she bla je, aku dengan milan pakat cabuttt (peh! kecik-kecik lagi dah ada talent ponteng kelas) sampai kat jalan beso, ayah aku dah stand by tengok menda aku buat... buat selamba dek je, buat muka doono. cikgu kelas aku masa tu cekgu Rokiah.

0 zmn org suka mengomen:

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

mai la slalu

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak