Rabu, 12 Ogos 2009

masa kecik-kecik, aku slalu melaung kat kapal terbang yang lalu supaya brenti dan turun kat aku, "aku nak naik la." satu ketika bila dah duduk di dalamnya aku tersenyum bila mengingatkan impian dulu-dulu untuk naik besi terbang ni. nampaknya kesampaian jugak hajat aku tu. skali tu dalam perjalanan balik dari sarawak, pesawat aku kena airpocket, mak oiii hilang tali perut aku dibuatnya, satu kapal terbang tak bercakap yang berbunyi hanya tangisan anak-anak yang ketakutan, sibbaik tak terkucil... huh, lega. paling tak syok bila naik dalam hujan kilat lak sabung menyabung, kalu naik motor takpe la... ble gak mandi hujan ye tak?





2 orang adijauhari:

zamrey berkata...

best hapa naik moto time hujan.. ko tak ingat time kita nak gi kursus PEKARTUN yang buat kat balai seni lukis (lama).. abis lencun.. sebelum masuk bilik kursus kita masuk toilet dulu.. bukak baju, bukak, seluar, bukak stokin..peraaahhhhh...
pastu masuk bilik seminar.. bilik seminar air-cond lak.. mak aihhhh.. macam dok dalam peti ais.. dalam keadaan baju basah lencun, dok dalam aircond. bayangkan..

terokai seni berkata...

aaa.. aku besa je tu, kalu hujan atas moto jangan cita la betapa gumbiranya, siap perah stokin sambil bawak motor lagi

TeRhAnGaT

get this widget here

nyinggoh borok ngekek

MaKaSeH JeNgUk

Blog Archive

TerHangiTTT

SuaM KukU

tutorial kongsi panduan untuk beginner easy rider

sharing is caring bio sampei garing  utk sapa yg nak join geng kangkang@ketiak nampak